۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
چراغ سبز کمیسیون حمایت از تولید به وزیر پیشنهادی صمت

چراغ سبز کمیسیون حمایت از تولید به وزیر پیشنهادی صمت

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید با اشاره به گفتگوهای تخصصی اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی صمت گفت: نظر کمیسیون درباره برنامه‌های آقای فاطمی امین مثبت است.

به گزارش بازار، رحیم زارع در حاشیه حضور وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این کمیسیون افزود: قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، قانون استفاده حداکثری از توان و تولید کشور، برنامه‌هایی مثل قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای و همچنین برنامه‌های ششم و هفتم توسعه موارد مطرح در جلسه امروز با وی بود.

وی با اشاره به اهمیت حوزه معدن تصریح کرد:سهم بازار در حوزه معادن بسیار قابل توجه هست که حتی بدون اتکا به بودجه می‌توان در این زمینه شاهد اشتغال زایی موثر بود و وزیر پیشنهادی برنامه‌هایی در این حوزه و موضوع حمایت از تولید داخل و اجرای قوانین مربوط به تولید ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید، بحث خصوصی سازی را از دیگر موارد مطرح در گفتگوهای امروز کمیسیون با وزیر پیشنهادی صمت اعلام کرد و افزود: با ایشان در مباحث واگذاری بنگاه‌ها و اجرای قانون اصل ۴۴ طرح موضوع شد و اصلاحات مورد نظر کمیسیون به وی اعلام گردید.

زارع در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص مکاتبه اش با دادستان کل کشور گفت: موضوع نامه در مورد رمزارزها و صرافی‌های خارجی بود که به نوعی در کشور مستقر شدند و با تبلیغات برای مردم رمز ارز خریداری می‌کنند و زمانی که مردم درخواست اصل پول را برای خرید رمز ارز دیگری دارند به بهانه تحریم، پول مردم را عودت نمی‌دهند و به این وسیله مبلغ بالایی از کشور خارج شده است.

وی افزود: این موضوع به اطلاع دادستانی رسید و خواستار برخورد با صرافی‌های متخلف شدیم.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha