۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
تأکید «محرابیان» بر برنامه ریزی به منظور توسعه تولید برق و مصرف بهینه منابع آبی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

تأکید «محرابیان» بر برنامه ریزی به منظور توسعه تولید برق و مصرف بهینه منابع آبی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مسائل خود را در زمینه قطعی‌های مکرر برق و عدم بهسازی و توسعه نیروگاه‌های برق مطرح کردند.

به گزارش بازار، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست شامگاه گذشته (یکشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده وزیر پیشنهادی نیرو دولت سیزدهم در کمیسیون اقتصادی حاضر شد و به خوبی برنامه‌های خود را ارئه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برنامه ریزی به منظور توسعه تولید برق و مصرف بهینه منابع آبی، عدم سرمایه گذاری مناسب در حوزه نیرو، قطعی مکرر برق، عدم بهسازی نیروگاه‌ها، آبرسانی به فلات مرکزی ایران، استفاده از آب شیرین کن‌ها  و مهار تنش آبی در سال جاری از جمله مباحثی بود که از سوی نمایندگان و وزیر پیشنهادی نیرو مطرح شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس سوالات خود را از محرابیان مطرح کردند، عنوان کرد: مقرر شد وزیر پیشنهادی نیرو دولت آینده در نشست صبح فردای کمیسیون اقتصادی مجددا حاضر شود و پاسخ‌های لازم را نسبت به سوالات نمایندگان ارائه کند.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha