۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
کاهش نرخ دلار در بازار متشکل ارز ایران؛ ۲۴ مرداد
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

کاهش نرخ دلار در بازار متشکل ارز ایران؛ ۲۴ مرداد

گوهررستمی، مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از کاهش نرخ دلار در معاملات امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ بازار متشکل ارز ایران خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: امروز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، معاملات دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۷۴۵ تومان کار خود را شروع کرد و درپایان ساعت معاملات به نرخ ۲۵ هزار و ۷۶۶ تومان رسید.

وی با بیان اینکه در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران بطور میانگین هر دلار به نرخ ۲۵ هزار و ۶۳۸ تومان معامله شدافزود: این نرخ در مقایسه با روز قبل، ۴۶ صدم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

گوهررستمی افزود: در نماد معاملاتی یورو جلسه معاملاتی امروز با نرخ ۳۰ هزار و ۱۲۸ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۲۶۸ تومان رسید.

بگفته مدیر ارتباطات بازارمتشکل ارز ایران، برآیند معاملات یورو در معاملات امروز نرخ ۳۰ هزار و ۱۱۶ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز قبل با افزایش روبرو بوده است.

گوهررستمی افزود: حجم معاملات امروز دلار در بازار متشکل ارز ایران، ۷ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۴۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۹۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۵ هزار و ۵۲۱ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۵ هزار و ۸۵۷ تومان معامله شد. همچنین هر یورو درپایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۲۹ هزار و ۹۲۰ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۰ هزار و ۳۰۸ تومان معامله شد.

همچنین مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران با اشاره به اطلاعیه بازار متشکل ارز ایران درخصوص فعالیت این بازار در روزهای پیش رو افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری، بازار متشکل ارز ایران به مدت ۶ روز از فردا ۲۵ مردادتا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مرداد تعطیل خواهدبود.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha