۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
تفاهم نامه همکاری تجاری بین اتاق بازرگانی زنجان و چین به امضا رسید
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

تفاهم نامه همکاری تجاری بین اتاق بازرگانی زنجان و چین به امضا رسید

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: امروز تفاهم نامه همکاری تجاری بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق مشترک ایران و چین به امضا رسید.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری تجاری بین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق مشترک ایران و چین به امضا رسید، گفت: در راستای توسعه روابط تجاری و صادرات استان زنجان به چین تفاهمنامه مشترک همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین  به امضاء رسید.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری که پیرو وبینار تجارت با چین که به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری اتاق بازرگانی ایران و چین  هفته گذشته برگزار شده بود با هدف توسعه روابط بین استان زنجان و اتاق بازرگانی ایران و چین و تشکیل میز چین در اتاق زنجان و افزایش صادرات غیر نفتی به امضای طرفین رسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: از جمله مفاد این تفاهم نامه می‌توان به همکاری در بخش‌های آماری و اطلاعات تجاری چین، اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری به چین، برگزاری همایش‌ها و سمینارها توسط اتاق زنجان با هماهنگی طرفین، بازدید از نمایشگاه خدمات و محصولات زنجان و برگزاری همایش تجاری در زمان حضور هیئت‌های تجاری چین در زنجان و جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری‌های مشترک است. 

یگانه فرد تاکید کرد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری‌های تجاری جهت توسعه ارتباطات بین استان زنجان و چین پیگیری می شود.

وی گفت: مقرر شد اتاق زنجان در انجام پروژه ملی صادرات به چین بر اساس ظرفیت‌های آن اتاق با اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین همکاری‌های لازم را داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha