۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده در پروژه های عمرانی همدان و فامنین
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبرداد:

تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده در پروژه های عمرانی همدان و فامنین

همدان - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده در پروژه های عمرانی همدان و فامنین خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به پروژه‌های عمرانی دارای اعتبار ملی در همدان و فامنین اظهار کرد: در سه مورد از پروژه‌ها تخصیص اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد و برای مابقی ۶۰ درصد از اعتبارات پیش بینی شده تخصیص یافته است.

وی گفت: برای اجرای جاده کمیجان، چهره قان و راستگویان شهرستان فامنین، اعتبار پنج میلیارد تومانی، پیش بینی شده بود که در حال حاضر صد درصد تخصیص صورت گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تکمیل حوزه علمیه شهرستان فامنین با اعتبار دو میلیارد تومانی خبر داد و تاکید کرد: در این خصوص نیز تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان فامنین پنج میلیارد تومان نیز برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی تخصیص اعتبار صورت گرفت، گفت: پروژه مهم مرکز جامع سرطان همدان نیز با تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در فاز اول تکمیل شده است.

حاجی بابایی از حداث ۱۰ سالن ورزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در شهرستان همدان خبر داد و بیان کرد: مجموعه ورزش باستانی همدان نیز با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در حال اجراست که تخصیص اعتبار  آن به صورت ۶۰ درصد صورت گرفته است.

وی گفت: پروژه عمرانی اردوگاه کشوری امیرالمومنین ویژه دانش‌آموزان استثنایی نیز در حال اجراست که برای این پروژه نیز سه میلیارد تومان تخصیص اعتبار ۶۰ درصدی انجام شده و امیدواریم تسریع در عملیات اجرایی آن صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه دارالقرآن همدان نیز با تصویب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ملی با تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات در حال اجراست.

وی به موزه هنرهای معاصر نیز به عنوان یک پروژه مهم ملی اشاره کرد و گفت: برای این پروژه نیز پنج میلیارد تومان با ۶۰ درصد تخصیص صورت گرفته و مجموعه فرهنگی شهید همدانی نیز با پنج میلیارد تومان اعتبار با تخصیص ۶۰ درصدی در دست اجراست.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha