۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کشف ۷ هزار و ۳۸۰ ماینر در اصفهان / توانیر بدون هماهنگی برق را قطع می‌کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کشف ۷ هزار و ۳۸۰ ماینر در اصفهان / توانیر بدون هماهنگی برق را قطع می‌کند

اصفهان – شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کشف ۷ هزار و ۳۸۰ دستگاه ماینر در اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به بازگشت خاموشی‌ها به اصفهان اظهار داشت: سعی بر این بود که در اصفهان خاموشی‌ها مشمول مصرف خانگی نشود.

وی با بیان اینکه خاموشی‌های اخیر در اصفهان توسط وزارت نیرو و توانیر و بدون هماهنگی با استان اتفاق افتاده است، اضافه کرد: این اقدام باعث بروز خساراتی در همه بخش‌ها به استان شده است.

۵۰ حادثه آسانسور در اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: آسیب به لوازم برقی خانگی، وقوع ۵۰ حادثه آسانسور طی یک هفته و خسارت به بخش‌های تولیدی، صنوف، طیور، گلخانه‌ها و نانوایی‌ها وارد شده است.

وی با بیان اینکه قطع ناگهانی برق همچنین منجر به ایجاد خساراتی در چهارراه‌های شهر شده است، ابراز داشت: در کنار این تأثیرات مستقیم تأثیرات غیر مستقیم زیادی نیز بر اثر قطعی ناگهانی برق در استان اصفهان ایجاد شده است.

وزارت نیرو باید نیروگاه دو هزار مگاواتی در اصفهان راه‌اندازی کند
شیشه فروش با بیان اینکه وزارت نیرو باید با سرمایه‌گذاری دوهزار مگاوات نیروگاه در اصفهان ایجاد می‌کرد، افزود: ظرفیت انرژی‌هایی مانند باد و خورشید باید برای تولید برق مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان همکاری‌های خوبی را در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب و برق داشته است، اضافه کرد: انتظار ما این است که با این حجم همکاری وزارت نیرو در زمینه اعمال خاموشی‌ها نگاه ویژه‌تری به اصفهان داشته باشد.

کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ادارات اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در زمینه ماینرها از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۳۸۰ دستگاه ماینر در ۴۳۰ محل در استان اصفهان کشف شده است، ادامه داد: این ماینرها با مصرف ۲۱.۹ مگاوات برق فعالیت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و برخورد با دارندگان ماینر در سطح استان اصفهان با جدیت دنبال می‌شود، ابراز داشت: همچنین ادارات موظف به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق شدند و کاهش روشنایی پارک‌ها را نیز داشته‌ایم.

کد خبر: ۱۰۲٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha