۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
نرخ دلار در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اعلام کرد

نرخ دلار در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران

گوهررستمی، مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت: امروز معاملات نماد دلار با قیمت ۲۵هزار و ۶۷۷ تومان کار خود را شروع کرد و درپایان ساعت معاملات به نرخ ۲۵ هزار و ۸۱۴ تومان رسید.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی افزود: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران بطور میانگین هر دلار به نرخ ۲۵ هزار و ۷۱۷ تومان معامله شد.

وی گفت: در نماد معاملاتی یورو جلسه معاملاتی امروز با رقم ۲۹ هزار و ۹۷۷ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو رقم ۳۰ هزار و ۱۲۴ تومان را ثبت کرد.

بگفته مدیر ارتباطات بازارمتشکل ارز ایران برآیند معاملات یورو میان کارگزاران بازار متشکل ارز ایران به میانگین وزنی ۳۰ هزار و ۳۶ تومان رسید.

گوهررستمی افزود: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز سه‌شنبه ۲۰ مرداد، ۹ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۹۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۷۲۸هزار و۳۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۵ هزار و ۸۴۵ تومان معامله شد. همچنین هر یورو درپایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۲۹هزار و ۹۳۳تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۰ هزار و ۱۲۴ تومان معامله شد.

کد خبر: ۱۰۲٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha