۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
۴ هزار و ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در کردستان اجرا شد
مدیرمخابرات منطقه کردستان:

۴ هزار و ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در کردستان اجرا شد

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از اجرای بیش از چهار هزار و ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت گفت: در سال گذشته در مجموع بیش از چهار هزار و ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان کردستان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: اجرای این میزان فیبر نوری در استان کردستان بیش از میزان تعهد مخابرات منطقه کردستان بوده است و برای امسال نیز حدود ۷۰۰ کیلومتر در این بخش برنامه ریزی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سال جاری، بیان کرد: با هدف ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه در راه های مواصلاتی استان و بهبود کیفیت خطوط ارتباطی در راستای اصل مشتری مداری ۷۰۰ متر فیبرنوری در مسیر جاده ایی راه اصلی بانه به سیرانبند اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تمام سعی و توان این مجموعه ایجاد و ارتقا زیرساخت ها و کیفیت خدمات مخابراتی به مشتریان در سطح استان است، افزود: با توجه به اهمیت ویژه مرز سیرانبند و لزوم پایداری ارتباطات و افزایش سرعت و کیفیت سرویس های ارتباطی این پروژه مورد توجه مخابرات منطقه قرار گرفته است.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این پروژه، عنوان کرد:۷۰۰متر فیبر نوری  با مشخصات ۴۸ کر خاکی در مسیر بانه به سه راهی سیرانبد و دوآب سقز اجرا شده است که اجرایی کردن این مهم بهبود کیفیت خطوط مخابراتی را به دنبال دارد.

حکمت اظهار کرد: این پروژه با تلاش پرسنل منطقه، تعامل و همراهی دستگاه های مرتبط و مردم فهیم در هفته گذشته آغاز شد و طبق برنامه زمان بندی نیز در کمتر از شش روز به پایان رسید.

وی به سرمایه گذاری مخابرات منطقه کردستان برای تامین تجهیزات و امکانات لازم اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی افزایش پهنای باند به منظور ارسال سریع تر اطلاعات، انتقال مناسب اطلاعات دیجیتالی، افزایش کیفیت خدمات و خطوط مخابراتی، ارسال اطلاعات بر بستر امن و مطمئن را مزایا فیبر نوری دانست.

کد خبر: ۱۰۲٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha