۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
مردم از وضعیت گرانی‌ها باید به چه کسی پناه ببرند
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس:

مردم از وضعیت گرانی‌ها باید به چه کسی پناه ببرند

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس با اشاره به وضعیت گرانی‌های اخیر عنوان کرد: در این شرایط تغییر دولت نظارتی بر بازار وجود ندارد، مردم از وضعیت گرانی‌ها باید به چه کسی پناه ببرند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با انتقاد از گرانی‌های اخیر عنوان کرد: در این شرایط تغییر دولت، مردم باید به کجا پناه ببرند، انتظار می‌رود مجلس در یک جلسه غیرعلنی به این موضوع ورود کند تا در خصوص نظارت بر اوضاع تعیین تکلیفی صورت گیرد.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود درباره موضوع طرح صیانت از فضای مجازی با بیان اینکه کمیسیون مشترک اصل ۸۵ باید دقت به خرج دهد، عنوان کرد: نباید همه اختیارات در شورای عالی فضای مجازی به کمیسیون «دوام» واگذار شود. این اقدام منجر به سلب اختیارات مجلس خواهد شد و کمیسیون دوام که اعضای آن ۲۲ نفر هستند، می‌تواند برای تمامی مقدرات موجود در فضای مجازی تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به ترکیب اعضای کمیسیون دوام عنوان کرد: در این کمیسیون فقط ۳ نفر از نمایندگان مجلس به عنوان عضو ناظر حضور داشته و سایر اعضا می‌توانند برای فضای مجازی تصمیم‌گیری کنند که به جایی نیز پاسخگو نیستند در حالی که امروزه تمام تبادلات مالی و بانکی دنیا در این فضا انجام می‌گیرد.

صباغیان تأکید کرد: در صورتی که این اتفاق رخ دهد همان طور که آقای سعیدی اشاره کرد باید آیه استرجاع قرائت کنیم.

کد خبر: ۱۰۲٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha