۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
قطع برق به شالیکوبی‌های مازندران خسارت زده است؛ ضرورت بهره‌گیری از انرژی‌های نو
نماینده مردم ساری در مجلس:

قطع برق به شالیکوبی‌های مازندران خسارت زده است؛ ضرورت بهره‌گیری از انرژی‌های نو

سا ری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به قطع مکرر برق در استان گفت: خاموشی‌های مکرر به شالیکوبی‌های استان خسارت زده است.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با انتقاد از قطع مکرر برق اظهار داشت: موضوع قطع مکرر برق استان از طریق مراجع قضایی و ملی در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه مردم از قطع مکرر برق گلایه و انتقاد دارند، اظهار داشت: مردم از قطع مکرر برق خسته و نگران هستند و باید توجه ویژه ای برای حل مشکلات فراروی شود.

این نماینده مجلس با اشاره به وقوع سیلاب و شیوع کرونا در استان اظهار داشت: این مسائل سبب افزایش برق استان شده است و باید مشکلات ناشی از قطع برق رسیدگی و پیگیری شود.

بابایی کارنامی با عنوان اینکه قطع برق به کارخانه های استان و شالیکوبی ها خسارت هایی وارد کرده است، از وزارت نیرو و مسئولان ملی خواست تا نسبت به تسریع در رفع مشکلات ناشی از برق در استان اقدام کنند.

وی از مسئولان ملی خواست تا به داد مردم مظلوم مازندران برسند و گفت: باید برای بهره گیری از انرژی های نو و سوخت های جایگزین زیرساخت ها را فراهم کرد درحالی که در این زمنیه نیز تلاش ها کمرنگ بوده است.

به گزارش بازار، قطع مکرر برق در آستانه فصل برداشت و تبدیل شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی ها به کشاورزان و تولیدکنندگان استان خسارت های کلان زده است.

کد خبر: ۱۰۲٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha