۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
حجم خسارت های سیلاب در زنجان بالاست
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

حجم خسارت های سیلاب در زنجان بالاست

زنجان- نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: سیل هفته گذشته در استان زنجان خسارات زیادی ایجاد کرده و نیاز است مسئولان اقدام فوری برای حل مشکلات مردم انجام دهند.

به گزارش بازار، سید البرز حسینی ظهر یکشنبه در صحن علنی مجلس گفت: سیل دوشنبه هفته گذشته در بخش‌های مرکزی و روستاهای استان زنجان و شهرستان های حوزه انتخابیه ام خسارات بسیاری به مردم وارد کرد و  باید استاندار، مدیریت بحران و فرمانداری اقدام عاجلی در جهت رفع مشکل مردم انجام دهند به خصوص در شرایط فعلی انتقال مسئولیت به دولت جدید که بخشی از توان مدیریتی معطوف به انتخاب وزرا است.

وی اظهار کرد: مشکل دیگر تامین نیاز درمانی مردم در حوزه انتخابیه ام در شرایط کرونایی است که جوابگوی نیاز بیماران کرونایی نیست؛ بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان از یک بیمارستان برخوردارند و تنها یک دستگاه سی.تی. اسکن برای آنها وجود دارد که آن هم هر هفته خراب می شود، پس باید اقلام دارویی، کیت‌های آزمایشگاهی و سایر تجهیزات بیمارستانی در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۰۰ مدرسه درگیر مشکلات تعمیراتی هستند، لذا سازمان تجهیزات و نوسازی مدارس کمک ویژه‌ای به این بخش انجام دهد.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha