۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
اختصاص ۳۰ میلیارد تومان از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به پایانه مرزی مهران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل ایلام خبر داد

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به پایانه مرزی مهران

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ایلام از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای توسعه زیرساخت های پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، نورالله دلخواه با اشاره به برنامه‌های راهداری استان برای توسعه زیرساخت‌های مرز مهران، اظهار کرد: برای آبرسانی و ایجاد سایه بان به مرز مهران ۳۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه راهداری و حمل و نقل در زمینه راه و جاده‌های مواصلاتی، دستگاه نگهدارنده راه است، تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۷۸ کیلومتر راه در حوزه استحفاظی استان اعم راه اصلی، بزرگراه و جاده فرعی تحت پوشش راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اضافه کرد: این میزان جاده با ۴۰۰ نفر پرسنل در طول سال حفظ، نگهداری، تعمیر و بهسازی و بازسازی می‌شود.

دلخواه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۷ شرکت فعال حمل و نقل در استان ایلام وجود دارد که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر بر عهده دارند، افزود: اعتبارات استان این دستگاه اجرایی حدود ۷۰ میلیارد تومان و اعتبارات ملی نیز به همین میزان است که تلاش می‌شود با این اعتبارات اندک، با حداکثر استفاده از منابع و ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم در طول جاده‌های استان، گام برداشته شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha