۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
هدفگذاری ایجاد ۵۰۰ شغل با سرمایه گذاری بنیاد برکت در اسدآباد
فرماندار اسدآباد عنوان کرد:

هدفگذاری ایجاد ۵۰۰ شغل با سرمایه گذاری بنیاد برکت در اسدآباد

همدان - فرماندار اسدآباد از هدفگذاری ایجاد ۵۰۰ شغل در اسدآباد با سرمایه گذاری بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سعید کتابی  سهمیه امسال شهرستان اسدآباد از طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت را هدفگذاری ۵۰۰ نفر شغل با اعتباری افزون‌بر ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

سعید کتابی با اشاره به اینکه اسدآباد در سال ۹۸ نخستین پایلوت اشتغال‌زایی بنیاد برکت انتخاب شد و طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در این شهرستان زودتر از سایر شهرستان‌ها شروع شده است، عنوان کرد: با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت تعداد ۱۰۰ مورد مهاجرت‌ معکوس به این شهرستان اتفاق افتاده است.

 وی در ادامه افزود: در حال حاضر طرح‌های اشتغالزایی جدیدی با سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان در دست پیگیری قرار داشته و چندین طرح توسعه هم دردست اجراست و سرمایه‌گذاران جدیدی هم بنای ورود به منطقه را دارند که باید بستر و زیرساخت‌های لازم ورود این سرمایه ‌گذاران را مهیا کرد.

کتابی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۷۷ نفر با ایجاد اشتغال پایدار برای اولین بار در شهرستان بیمه سازمان تأمین اجتماعی شده‌اند، عنوان کرد: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی مناسبی به شهرستان اختصاص یافته که نیاز است این میزان تسهیلات با همکاری بخشداری‌ها جذب شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha