۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سامن در اولویت اجرا قرار گیرد
نماینده مردم ملایر در مجلس:

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سامن در اولویت اجرا قرار گیرد

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، دامداری ۶ هزار راسی و منطقه ویژه اقتصادی سامن باید در اولویت اجرا قرار گیرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در نامه‌ای مکتوب به استاندار همدان بر لزوم اجرای ۶ پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، شهرک گلخانه‌ای گنبد، دامداری ۶ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری شستا، منطقه ویژه اقتصادی سامن، حل اختلاف بین معدن سرمک و محیط زیست استان و شهر شدن روستاهای علی آباد دمق و حسین آباد ناظم تاکید کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه گفت: علی‌رغم پیگیری‌ها و پیرو مکاتبات مکرر و صدور دستورات لازم از سوی استاندار و همچنین مصوبات در خصوص زمان‌بندی برای رفع موانع و اجرای طرح‌ها، تا این لحظه اقدامات قابل ملاحظه‌ و اثرگذاری از سوی مسئولین این شهرستان انجام نگرفته و این پروژه‌ها کماکان با موانع جدی مواجه و به صورت مسکوت باقی مانده است.

وی از استاندار همدان درخواست کرد: با توجه به نقش و جایگاه ویژه پروژه‌ها در توسعه اقتصادی و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز شهرستان و به منظور پیشبرد استراتژیک منطقه و استان و اجرایی شدن مصوبات مذکور، اقدامات لازم در این خصوص در اسرع وقت صورت پذیرد.

کد خبر: ۱۰۲٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha