۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
خرید اتریوم

خرید اتریوم

تصمیم داریم در این نوشتار، به مبحث آموزش خرید اتریوم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزها، اشاره کرده و ویژگی‌های این ارز را برشماریم.

به گزارش بازار، تصمیم داریم در این نوشتار، به مبحث آموزش خرید اتریوم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزها، اشاره کرده و ویژگی‌های این ارز را برشماریم. پس اگر به مبحث ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیتکوین و خرید و فروش آن‌ها علاقه دارید، در ادامه با ما باشید.

خرید اتریوم

اتریوم با نام اختصاری ETH، یک سیستم بلاک چین بوده که منبع آن باز و غیرمتمرکز است. اتریوم را می‌توان به‌عنوان یک بستر برای دیگر رمز ارزها و اجرا شدن قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز دانست. هدف از ایجاد اتریوم در واقع ایجاد یک بستر جهانی برای برنامه‌های غیرمتمرکز است.

با خرید اتریوم، کاربران در سر تا سر جهان می‌توانند یک نرم‌افزار مقاوم در برابر سانسور، خرابی و تقلب را طراحی کنند. تا به‌حال افراد زیادی از جمله چارلز هاسکینسون، میهای آلیسی، جوزف لوبین و دیگر شرکت‌های استارت‌آپی مختلفی در بنیا گذاری اتریوم و تأمین مالی برای آن و همچنین گسترش آن نقش داشته‌اند.
 

خرید اتریوم

خرید بیت‌ کوین

بیت‌کوین نیز که یک ارز دیجیتال بوده و همانند اتریوم غیرمتمرکز است. بیت‌کوین همانند یک پول بدون هیچ پشتوانه‌ای است. در واقع می‌توان گفت که بیت‌کوین یک دارایی دیجیتال بوده که مبنایی صفر و یک داشته و به‌صورت الکترونیکی تولید، ذخیره و منتقل می‌شود.

در فرآیند فروش و یا خرید بیت‌کوین، همانند دیگر ارزهای دیجیتال، باید نکات مهمی از جمله، حجم معاملات بازار، سیال بودن و همچنین شکاف قیمتی احتمالی را کاملاً در نظر بگیرید.

اترویوم، یک ارز دیجیتال منحصربه‌فرد

برای این که ثابت کنیم خرید اتریوم به عنوان یه ارز دیجیتال منحصربه‌فرد، دارای اهمیت است، ابتدا به تعریف قراردادهای هوشمند می‌پردازیم. این قراردادها برنامه‌های کامپیوتری هستند که کاملاً خودکار، اقداماتی که برای تحقق توافق‌نامه بین طرفین لازم است را، در اینترنت انجام می‌دهند. برای آن که نیاز به‌واسطه بین پیمانکاران کم‌تر احساس شود، این قرارداها علاوه‌بر این که قابلیت اطمینان تراکنش را افزایش می‌دهند، هزینه‌ها را برای تراکنش‌ها به شدت پایین می‌آورند. حال می‌توان گفت ارز اتریوم، در زمینه این قراردادهای هوشمند بلاک چین، پیشگام است. نکته مهم دیگر این است که خرید اتریوم، نه تنها برای قراردادهای هوشمند مفید بوده که حتی می‌تواند با استفاده از استاندارد سازگاری ERC-۲۰ خود، ارزهای دیجیتال دیگری به نام توکن را نیز میزبانی کند. می‌توان گفت یکی از رایج‌ترین کاربردهای پلتفرم اتریوم نیز همین است.

خرید بیت کوین

مزیت‌های خرید اتریوم چیست؟

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، در مبحث ارزهای دیجیتال، انواع مختلفی از ارزها وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات مشخصی هستند. در بحث‌های گذشته انواع ارزها را به شما معرفی کرده و مزایا و معایب آن‌ها برشمردیم. حال در این قسمت به مزایا و فوایدی که خرید اتریوم می‌تواند برای شما داشته باشد، می‌پردازیم.

با خرید اتریوم شما قابلیت برنامه‌ریزی کردن را نیز خواهید داشت؛ زیرا که نرم افزار اتریوم متن باز است.

با خرید اتریوم متوجه خواهید شد که این ارز چقدر توسعه‌پذیر است. قبلاً هم ذکر کردیم که این نرم‌افزار موجب می‌شود تا برنامه‌های غیرمتمرکز بر روی برنامه بلاک چین تولید شوند.

از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید اتریوم این است که برنامه‌های هوشمند قابلیت این را دارند که در نرم‌افزار اتریوم قرار گیرند. با این قابلیت، محدودیت‌ها و مشکلات موجود در بلاک چین رفع می‌گردد. با خرید اتریوم شما می‌توانید پول، سهام و یا هر چیز ارزشمند دیگری که قابلیت انتقال دارد را، خیلی راحت‌تر از دیگرحالت‌ها منتقل کنید.

نکته قابل عرض دیگر در رابطه با مبحث مزایای اتریوم این است که می‌توان با خرید اتریوم، از هر گونه سوء استفاده و یا ایجاد هر گونه تغییری درانتقال‌ها، پیشگیری کرد.

در پلتفرم اتریوم این امکان وجود دارد که قراردادها و برنامه‌های مستقلی که به هیچ‌گونه نظارت مؤسسه، شخص و یا گروهی احتیاج ندارند، قابلیت اجرا داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اتریوم، قابلیت تولید توکن است. حال در تعریف توکن می‌توان گفت عبارت است از برنامه‌هایی که به شکل خود مختار در لایه اتریوم ساخته می شوند و آن‌ها در واقع هیچ نوع بلاک چینی ندارند و به همین دلیل آن‌ها از بلاک چینی دیگر همچون اتریوم استفاده خواهند کرد.

دیجی دلار

دیجی دلار چیست؟

دیجی دلار که در اول مرداد سال ۱۳۹۶ تأسیس شده است، متشکل از نیروی کاری جوان و متخصص در تمام زمینه‌های تکنولوژی از جمله ارزهای دیجیتال است.

افراد متخصص در تیم https://digidollar.org/  بر این تلاش‌اند تا همواره حریم شخصی و تمامی حقوق مادی و معنوی مشتری‌ها حفظ شود. برای خرید بیت‌کوین، خرید اتریوم و یا هر گونه معاملات دیجیتالی دیگر، کافیست به دیجی دلار مراجعه کرده و از مشاوره و کمک افراد متخصص در آن جا بهره گیرید. یادتان باشد برای حفظ امنیت در مبحث معاملات دیجیتال، حتماً باید در بستری مطمئن، خرید خود را انجام دهید.

دیجی دلار، با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که در خدمت شما می‌گذارد، ایجاد هر گونه نگرانی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را از بین می‌برد. در دیجی دلار، ارزها را با قیمتی ارزان و به صورت کاملاً امن خریداری کرده و همواره از حضور کارشناسانی خبره و ماهر در کنار خود بهره‌مند شوید.

آن‌چه در این جا بدان پرداختیم بررسی خرید اتریوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بود. در مباحث قبلی از خرید بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی سخن گفتیم و شرایط هر کدام را بررسی کردیم. در این جا نیز از خصوصیات و مزیت‌های خرید اتریوم گفته و در نهایت با معرفی دیجی دلار به عنوان بستری امن برای انجام معاملات دیجیتالی،  تلاش کردیم تا وب‌سایتی مطمئن را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت به خرید انواع رمز ارز دیجیتال بپردازید.

کد خبر: ۱۰۲٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha