۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
خسارت سیلاب تابستانی مازندران در دست بررسی است/ قطع برق ۹ روستا
مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

خسارت سیلاب تابستانی مازندران در دست بررسی است/ قطع برق ۹ روستا

ساری- احمدی، مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: بررسی خسارت سیلاب به شش شهرستان استان در دست انجام است تا به هیئت دولت تقدیم شود.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت سیلاب در شش شهرستان استان اظهار داشت: خسارت سیل در مناطق کوهستانی شهرستان های تنکابن، رامسر، کلاردشت، بابل، آمل، سوادکوه و سوادکوه شمالی بیشتر بوده است.

وی با اظهار اینکه کار امدادرسانی در مناطق سیل زده در حال انجام است از رفع مشکلات تردد در مناطق کوهستانی خبر داد و گفت:این حادثه به مسکن، اراضی کشاورزی، ابنیه و تاسیسات زیربنایی و برق خسارت وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی میزان خسارت ها در حال انجام است، گفت: دستگاه های مختلف مشغول برآورد خسارت برای ارائه هیئت دولت هستند.

احمدی یادآور شد: دستگاه های اجرایی مشغول بازدید و بررسی خسارت ها هستند و اکنون راه های ارتباطی برای تردد باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به قطعی برق حدود ۹ روستا در تنکابن اشاره کرد و گفت: یک تیربرق در این منطقه سقوط کرد و دلیلی بی برقی روستاها شده است.

وی با تاکید براینکه کارهای موقت امدادی در حال اجرا است، گفت: به دلیل آنکه شهرستان های مختلف درگیر سیل هستند از دستگاه های اجرایی خواستیم نسبت به بررسی دقیق خسارت ها اقدام کنند.

کد خبر: ۱۰۱٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha