۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
صفر تا ۱۰۰ آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

صفر تا ۱۰۰ آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

معامله‌گرانی که کار خود را بر اساس یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال بنا کرده‌اند معتقدند بازار همواره بر اساس الگوها و رفتارهای قیمتی ثابتی در نوسان است.

به گزارش بازار، سلام. به مقاله صفر تا صد آموزش تحلیل تکنیکال فارکس خوش آمدید. در این مقاله آموزشی می‌خواهیم پاسخ چند مورد از سوالات و ابهاماتی که ممکن است یک معامله‌گر تازه کار فارکس با آن رو به رو شود را مورد ارزیابی قرار داده و برای هرکدام یک پاسخ نسبتا جامع و کامل ارائه کنیم. پس در صورتی که شما نیز از جمله علاقه‌مندان به این بازارهای مالی هستید و قصد دارید با فعالیت در این بازارها به درآمد ثابت دلاری دست پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله کاربردی را از دست نداده و تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش تحلیل تکنیکال فارکس چه قدر می‌تواند مفید باشد؟

یکی از ابتدایی‌ترین سوالات و ابهاماتی که هر معامله‌گر تازه کار بازارهای مالی با آن رو به رو می‌شود این است که واقعا یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال فارکس چه قدر می‌تواند برای وی مفید باشد و گذراندن این آموزش‌ها واقعا به چه اندازه می‌تواند وی را به کسب درآمد ثابت نزدیک کند؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است پیش از هر توضیحی یک اصل در مورد بازارهای مالی را بیان کنیم. به طور کلی تمامی افراد و سازمان‌هایی که همواره تلاش می‌کنند از بازارهای مالی جهان مثل فارکس، کسب درآمد کنند به دو دسته‌ی تحلیل‌گران یا معامله‌گران تکنیکالی و فاندامنتالی تقسیم می‌شوند. اگر با این دو دسته آشنایی کامل ندارید آن‌ها را به طور خلاصه شرح می‌دهیم:

تحلیل‌گران فاندامنتال: معامله‌گرانی که سعی می‌کنند تا با این سبک تحلیل به درآمد برسند، افرادی هستند که معتقدند بازار نسبت به تمامی وقایع و اتفاقاتی که در جهان رخ می‌دهد عکس العمل نشان می‌دهد. بنابراین این افراد در تلاش هستند تا با پیگیری اخبار اقتصادی و شاخص‌های جهانی هیجانات حاصل از این رویدادها را در بازارهای مالی شکار کرده و به کسب سود کنند.

تحلیل‌گران تکنیکال: معامله‌گرانی کار خود را بر اساس یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال بنا کرده‌اند معتقدند بازار همواره بر اساس الگوها و رفتارهای قیمتی ثابتی در نوسان است و آن‌ها سعی می‌کنند با درک این الگو و رفتارها حرکت بعدی بازار را پیشبینی کرده و به سود برسند.

نکته‌ی مهمی که باید در مورد بازارهای جهانی بدانید این است که همواره بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین سازمان‌ها و تریدرهای مطرح جهان برای کسب درآمد از بازارهایی مثل بازار فارکس سعی می‌کنند تا استراتژی معاملاتی خود را بر پایه تحلیل تکنیکال بنا کنند و با پیگیری اخبارهای مهم جهان این استراتژی و نقاط ورود خود را بهبود ببخشند. به عبارت دیگر یکی از مهم‌ترین اساس کسب درآمد از بازارهای جهانی که تقریبا بزرگ‌ترین موسسات جهان از آن بهره می‌برند تحلیل تکنیکالی بازار است. پس همانطور که احتمالا متوجه شدید یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال فارکس برای یک فرد می‌تواند به میزان قابل توجهی مفید باشد. چرا که این ابزار، ابزار بزرگ‌ترین سرمایه‌داران جهان برای کسب سود و درآمد از معامله‌گری می‌باشد.

صفر تا ۱۰۰ آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

آیا آموزش تحلیل تکنیکال فارکس آسان است؟

بر خلاف تبلیغات‌های جعلی که متاسفانه امروزه زیاد در فضای مجازی منتشر می‌شوند باید بدانید که یادگیری تحلیل تکنیکال کمی سخت است و برای رسیدن به سود از طریق این دانش لازم است تا مدت زمان قابل توجهی را به آموزش و تمرین در بازارهای مالی اختصاص دهید. در این مورد بهتر است دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید.

بیش از ۹۵ درصد افرادی که به امید کسب سود وارد بازارهای مالی می‌شوند بعد از مدتی با ضرر از این بازار خارج می‌شوند. این‌ها افرادی هستند که فریب تبلیغات‌های جعلی کسب درآمد از این بازار را خورده‌اند و یا کسانی هستند که توقع داشتند که با تلاش و مطالعه‌ی کم به سودهای عجیب و شگفت‌انگیز دست پیدا کنند.

با توجه به منابع آموزشی غیر معتبر و قدیمی که خیلی از افراد به اشتباه به دنبال آن‌ها می‌روند، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اقدامات برای یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال فارکس انتخاب یک منبع آموزش معتبر می‌باشد. شاید به جرات بتوان گفت با انتخاب یک منبع آموزشی معتبر بیش از ۵۰ درصد مسیر یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال فارکس را طی کرده‌اید.

صفر تا ۱۰۰ آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

چگونه منابع آموزش تحلیل تکنیکال با کیفیت را پیدا کنیم؟

اگر بخواهیم صادقانه جواب این سوال را بدهیم باید بگوییم که انجام این کار حقیقتا کمی دشوار است. متاسفانه امروزه دوره‌های آموزشی نامعتبر فراوانی برای تحلیل تکنیکال فارکس، ارز دیجیتال و ... منتشر شده‌اند که با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که برای آن‌ها شده است، پی بردن به بی‌کیفیتی محتوای دوره آموزشی و یا قدیمی بودن متد تدریس شده کمی سخت است. برای انتخاب یک منبع آموزشی معتبر تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به میزان بسیار زیادی برای تهیه دوره آموزشی مورد نظرتان تحقیق کنید. به خاطر داشته باشید که در این مورد شاید هزینه‌ای که برای تهیه دوره‌ی نامعتبر پرداخت می‌کنید نسبت به زمانی که این دوره از شما می‌گیرد و ضرری که به خاطر طی کردن مسیر اشتباه به شما وارد می‌شود ناچیز باشد.

در مورد انتخاب یک منبع آموزش خوب به این نکات توجه کنید:

حتما در مورد سابقه‌ی مدرس مورد نظر خود تحقیق کنید و نظر دانشجویان وی را بپرسید. به ویدیوهای رضایت مشتری و کامنت‌های منتشر شده در سایت و صفحات مجازی توجهی نکنید!

مدرس دوره قطعا باید خود از بازارهای مالی درآمد خوبی داشته باشد. بنابراین حتما Trade History وی را درخواست کنید و مطمئن شوید که منبع درآمد اصلی وی معامله‌گری است نه فروش دوره.

سرفصل‌های دوره مورد نظر خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که در دوره‌ی آموزش تحلیل تکنیکال فارکس مورد نظر شما متدهای به روز معامله‌گری تدریس می‌شود.

قیمت دوره باید منطقی باشد. پرداخت هزینه ۱۰۰۰ دلاری یا بیشتر برای یک دوره آموزشی کمی عجیب به نظر می‌رسد. چرا که قرار نیست یک ورد جادویی به شما ارائه شود که شما صرفا با خواندن آن پولدار شوید. درصد بسیار زیادی از مسیر یادگیری آموزش تحلیل تکنیکال فارکس و دیگر بازارهای مالی فقط تمرین‌ها و بک‌تست‌هایی است که خودتان باید زحمت بکشید. شما اگر تمرین نکنید هرگز با مشاهده چند ویدیو پولدار نمی‌شوید!

آیا برای رسیدن به درآمد تنها تهیه دوره آموزشی کافیست؟

صد در صد خیر. بهتر است پیش از هر اقدامی یک نکته مهم در مورد معامله‌گری را مد نظر داشته باشید. اگر از بهترین منابع آموزش تحلیل تکنیکال فارکس دنیا نیز استفاده کنید و روی چارت واقعی تمرین نکنید هرگز سودده نخواهید بود. مهم‌ترین بخش یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال فارکس تمرین و تست آموخته‌ها روی نمودار واقعی است و شما تنها با این اقدام است که می‌توانید به یک استراتژی سودده حرفه‌ای تسلط پیدا کنید. بنابراین از هر منبع آموزشی که استفاده می‌کنید حتما مطالبی که آموختید را ابتدا روی حالت دمو و بعد با یک پول کم روی حساب حقیقی تست کنید تا بتوانید درک درستی نسبت به دانشی که کسب کرده‌اید پیدا کنید.

آکادمی ترید دکتر رضا رضایی

ما در آکادمی ترید دکتر رضایی هر آنچه که باید به عنوان یک معامله‌گر در مراحل یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال فارکس بدانید را به شما آموزش می‌دهیم و با راهنمایی و هدایت شما به مسیر درست معامله‌گری، کمکتان می‌کنیم تا بتوانید به یک تریدر حرفه‌ای بازارهای مالی تبدیل شده و از این بازارها به سادگی کسب سود کنید. خدمات ارائه شده در آکادمی ترید دکتر رضا رضایی عبارت است از:

ارائه دوره‌های ویدیویی آموزش تحلیل تکنیکال فارکس و دیگر بازارهای مالی

برگزاری دوره‌های خصوصی تحلیل تکنیکال و راهنمایی صفر تا صد شما در این مسیر

ارائه مقالات آموزشی رایگان از طریق وب‌سایت جناب دکتر رضا رضایی

ارائه سیگنال‌های معاملاتی برای افرادی که قصد دارند تنها از طریق سیگنال کسب سود کنند

ارائه مطالب و ویدیوی‌های آموزشی رایگان در صفحات مجازی جناب دکتر

در صورتی که برای انتخاب یک مسیر درست دچار ابهام شده‌اید و نیاز دارید که یک مشاور حرفه‌ای را در کنار خود داشته باشید کافیست با ما تماس گرفته و از خدمات تخصصی ارائه شده توسط این آکادمی بهره‌مند شوید.

تلفن: ۰۹۱۲۷۵۸۰۷۵۸ - ۰۲۱۲۲۶۹۰۵۵۲

سایت RezaeiReza.com :

صفر تا ۱۰۰ آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

کد خبر: ۱۰۱٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha