۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
علت بهبود نسبی بازار سرمایه رویکرد حمایتی رئیس جمهور منتخب| انتقاد از اجرا نشدن تصمیمات سران قوا
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با بازار مطرح کرد:

علت بهبود نسبی بازار سرمایه رویکرد حمایتی رئیس جمهور منتخب| انتقاد از اجرا نشدن تصمیمات سران قوا

علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: تصمیمات خوبی در شورای هماهنگی سران قوا در زمینه بازار سرمایه گرفته شد اما این تصمیمات همه عملیاتی نشد و به مرحله اجرا نرسید.

محسن علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره علت بهبود نسبی بازار بورس، گفت: یکی از مهترین اقداماتی که شکل گرفته اعلام رویکردهای حمایتی رئیس جمهور منتخب در بازار سرمایه بوده است لذا ایشان بعد از اولین نشست خبریشان رویکردهای حمایتی خوبی را درباره بازار سرمایه اعلام کردند که این مسئله به خودی خود ارسال یک سیگنال مثبت به بازر سرمایه بوده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات خوب و مثبتی که طی این مدت از سوی سازمان بورس انجام شده، بحث انتشار صورت های مالی این سازمان بوده که این مسئله همیشه مورد انتظار همه اهالی بازار است البته لازم بود که در ادامه صورت های تلفیق بودجه سایر شرکت ها و زیرمجموعه های این سازمان هم منتشر شود لذا این مبحث هم اعتمادسازی لازم را ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: قبلا هم عرض کردیم که آنچه که بازار سرمایه نیاز دارد اعتماد و اعتماد و اعتماد است. صحبت هایی از این جنس و حرکات اینچنینی اعم از انتشار صورت های مالی بسیار خوب بوده است.

علیزاده بیان داشت: اینکه سهامداران بدانند دولت رویکرد حمایتی از بازار دارد باعث برگرداندن اعتماد به بازار شده و خود به خود رونق مدنظر به بازار برخواهد گشت.

این نماینده مجلس با اشاره به برنامه هایی که در آینده باید در بازار سرمایه انجام شود، گفت: ما باید تمرکزمان بر این باشد که همان تصمیماتی که در شورای هماهنگی سران قوا در زمینه بازار سرمایه گرفته شد، به طور کامل و دقیق اجرا شود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اظهارداشت: به اعتقاد بنده تصمیمات خوبی در شورای هماهنگی سران قوا در زمینه  بازار سرمایه گرفته شد اما این تصمیمات همه عملیاتی نشد و به مرحله اجرا نرسید لذا اگر دولت جدید تلاش کند و همه آن تصمیمات را عملیاتی کند مطمئنا بازار سرمایه روند روبه رشد خود را پیدا خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha