۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
لایحه موافقتنامه افتتاح دفتر نمایندگی بانک اکو تصویب شد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

لایحه موافقتنامه افتتاح دفتر نمایندگی بانک اکو تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لایحه موافقنامه کشور میزبان جهت افتتاح نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران پس از بررسی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا، در تشریح نشست امروز دوشنبه (۴ مرداد ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس دستور کار ابتدایی کمیسیون اقتصادی مجلس اعضای هیات تحقیق و تفحص از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی با رای اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: دستورکار دیگر کمیسیون اقتصادی اصلاح یکی از بند های قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران بوده که از صحن به کمیسیون ارجاع شده بود. ایراد وارده در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و ضمن حذف آن، تبصره‌ای جهت جایگزینی تدوین شد. در این تبصره دو مورد خاص میزان درآمد و کف گردش مالی و نیز جمعیت شهرستان‌هایی که شهرداری‌ها درآن قرار گرفتند و باید تحت نظارت مستقیم سازمان حسابرسی قرار بگیرند به بررسی بیشتر نیاز داشت از این رو تا جلسه آینده مرعی باقی ماند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:  لایحه موافقنامه کشور میزبان جهت افتتاح نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران نیز دستور دیگری کمیسیون اقتصادی مجلس بود که پس از بررسی با اکثریت آرا به تصویب رسیده و برای بررسی نهایی به صحن علنی ارسال شد.

کد خبر: ۱۰۰٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha