۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
گلخانه داران برای فروش محصولات نیازمند حمایت هستند
یک تولیدکننده مازندرانی:

گلخانه داران برای فروش محصولات نیازمند حمایت هستند

ساری- محمد نژاد، فعال بخش کشاورزی و کارآفرین در مازندران گفت: از مسئولان انتظار داریم در دوره کرونا برای فروش و عرضه محصولات از تولیدکنندگان حمایت کنند.

غلامرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بعد از برف سال ۹۵ تصمیم به احداث اولین گلخانه لیمو کرده است، گفت: در این گلخانه دو گونه لیمو از جمله پرشین پرورش داده می شود.

وی با اظهار اینکه ۷۰۰ اصله درخت لیمو در این گلخانه غرس شده است، مساحت آن را سه هزار مترمربع بیان کرد و گفت: برای اولین بار لیموهای بی هسته را در این واحد تولید کرده ایم.

این فعال کشاورزی با عنوان اینکه تولیدات این گلخانه در خارج از فصل انجام می شود، گفت: محصولات آن به مناطق مختلف کشور از جمله شیراز نیز ارسال می شود.

وی یادآور شد: سال قبل میزان برداشت محصول به ازای هر درخت ۴۵ کیلوگرم بوده است و از مسئولان انتظار داریم در زمینه عرضه محصولات به بازار درپی شیوع کرونا حمایت لازم داشته باشند.

محمدنژاد تصریح کرد: هنر گلخانه دار این است که از تمام فضای گلخانه استفاده کند و گلخانه دار باید در درجه اول باغبان باشد و درختان را بشناسد.

وی با اظهار اینکه در گلخانه در تمام فصول کارگر و نیرو مشغول فعالیت هستند، گفت: گلخانه کسب وکار خوبی برای کارآفرینی است و جوانان می توانند از این فرصت برای اشتغال استفاده کنند.

وی عدم استفاده از سموم و تولید محصولات ارگانیک را از جمله مزایای بیان کرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha