۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
۹۶۰۰ دز واکسن «کووایران برکت» در استان همدان دریافت شده است
سرپرست معاونت امور بهداشتی همدان:

۹۶۰۰ دز واکسن «کووایران برکت» در استان همدان دریافت شده است

همدان - سرپرست معاونت امور بهداشتی همدان با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در همدان مشمول واکسن کرونا هستند، گفت: تاکنون ۹ هزار و ۶۰۰ دز واکسن کووایران برکت در استان همدان دریافت شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان؛ محمد خزایی با اشاره به روند واکسیناسیون بیماری کرونا در استان همدان اظهار کرد: طی سه هفته اخیر به خاطر سهمیه خوب وزارت بهداشت برای استان‌ها، روند واکسیناسیون عمومی در استان همدان شتاب بیشتری یافته است.

وی با اشاره به اینکه تقریبا ۶ تا ۹ هزار و گاهی هم ۱۰ هزار دز واکسن در استان همدان تزریق می‌شود گفت: مراجعات بستگی به روزهای تعطیل و مناسبت‌ها متفاوت است اما به طور معمول تقریبا ۷ هزار دز در روز انجام می‌شود.

سرپرست معاونت امور بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان همدان با بیان اینکه روزانه تزریق ۱۱ هزار دز واکسن کرونا در استان فراخوان می‌شود و چیزی بیش از تزریق است؛ عنوان کرد: ۴۱ مرکز واکسیناسیون در استان همدان فعال است که از این تعداد ۱۲ مرکز، مراکز تجمعی واکسیناسیون هستند.

وی با اشاره به تزریق واکسن کووبرکت ایران در همدان عنوان کرد: خوشبختانه این واکسن از واکسن‌های کارآمد بوده و تزریق آن در استان همدان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تیراژ واکسن کووایران برکت در همدان روبه افزایش است و تقریبا هفت هزار دز در هفته اخیر دریافت شد؛ گفت: تاکنون حدود ۹ هزار و ۶۰۰ دز واکسن کووبرکت در استان دریافت شده است.

خزایی با اشاره به اینکه افراد با مراجعه به مراکز واکسیناسیون مختارند نوع ایرانی یا خارجی واکسن را دریافت کنند، اافه کرد: با توجه به تشویق و حمایت مقام معظم رهبری از واکسن کووایران برکت، مراجعه خوبی هم برای تزریق این واکسن در استان وجود دارد.

کد خبر: ۱۰۰٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha