۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
اتاق اصناف زنجان از کمبود بازرس رنج می‌برد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

اتاق اصناف زنجان از کمبود بازرس رنج می‌برد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در استان زنجان توسط بازرسین اصناف به جد انجام می‌شود و متأسفانه اتاق اصناف استان از کمبود بازرس رنج می‌برد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در استان زنجان توسط بازرسین اصناف به جد انجام می‌شود، گفت: متأسفانه اتاق اصناف استان از کمبود بازرس رنج می‌برد. 

وی با بیان اینکه در استان هشت هزار واحد صنفی در بخش خوراک و کالاهای اساسی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: بازرسی از این تعداد بسیار سخت است و نیاز به بازرس‌های زیادی دارد چرا که این بخش بسیار مهم است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: تعداد بازرسان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری زنجان در جمع ۱۰۰ نفر نیستند و این اصلاً خوب نیست چرا که این استان در کل بیش از ۳۱ هزار  واحد صنفی و خدماتی دارد و بازرسی با این تعداد بازرس پاسخگوی نیاز نیست و باید تعداد بازرسین افزایش یابد. 

موسوی با بیان اینکه مردم باید خودشان به عنوان بازرس افتخاری با اتاق اصناف همکاری کنند، تاکید کرد: مردم در محله‌های خود بازرس بوده و تخلفات صنفی را به اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش بدهند. 

وی ابراز داشت: اتاق اصناف باز هم برای تأمین امنیت بازار بازرسی‌های خود را به صورت شبانه روزی انجام می‌دهد. 

رئیس اتاق اصناف زنجان به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اصناف زنجان همکاری خوبی را با مصوبات ستاد کرونا داشتند. 

موسوی تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هم توسط اصناف استان بسیار خوب بود و باید این مهم تداوم داشته باشد. 

کد خبر: ۱۰۰٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha