۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
 اتصال راه آهن رشت- قائمشهر - ساری نیاز مازندران است
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

اتصال راه آهن رشت- قائمشهر - ساری نیاز مازندران است

قائمشهر- عضو مجمع نمایندگان مازندران اتصال راه آهن رشت- قائمشهر - ساری را از جمله پروژه های شاخص و محوری مورد نیاز استان بیان کرد.

کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با انتقاد از تخصیص اعتبارات اندک عمرانی به استان مازندران اظهار داشت: درصد کمی از اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان تخصیص داده می شود.

وی بااظهار اینکه برخی از پیمانکاران هر وقت دلشان بخواهند کار اجرای پروژه ها را رها می کنند و می روند، تصریح کرد: متاسفانه نظارت چندانی در این بخش صورت نمی گیرد.

وی با عنوان اینکه باید مهمترین موضوعات پروژه ای عقب مانده در استان اولویت بندی و مشخص شود، گفت: عقب ماندگی مهار آب های سطحی از جمله دغدغه است و باید در بودجه سالانه برای آن ردیف درنظر گرفته شود.

علیپور با بیان اینکه اتصال و انتقال راه آهن رشت - ساری باید در بودجه قرار گیرد، گفت: برای عملیاتی شدن این پروژه باید طرح مطالعاتی و ردیف اعتباری مشخص شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه لایحه مشارکت خصوصی و عمومی در کمیسیون عمران مجلس در حال تصویب است، مشارکت خصوصی را حلقه مفقوده سرمایه گذاری دانست و گفت: همچنان سرمایه گذاری در کشور براساس طرح مناقصه ای، پیمانکار و کارفرما است و باید این روند در بودجه نیز اصلاح شود.

وی گفت: پروژه‌های شاخص استان مازندران باید شناسایی و پیشنهاد شود و برای تخصیص اعتبار آن برنامه ریزی و پیگیری شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha