۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
ارتباط تجاری زنجان با ترکیه تثبیت می شود
رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان:

ارتباط تجاری زنجان با ترکیه تثبیت می شود

زنجان- رنگ رونا،رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان گفت: ۶۰ درصد کالاهای صادراتی زنجان به ترکیه ارسال می شود و طی سالجاری تعامل تجاری با این کشور تقویت و حفظ خواهد شد.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار  با بیان اینکه زنجان در اقدامات ارزی جزو استان موفق در کشور است، گفت: واحدهای تولیدی زنجان کمترین مشکل تعهدات ارزی را دارند و به خوبی توانستند کالای خود را صادر کنند. 

وی اظهار کرد: در بحث تعهدات ارزی که رویه ای جدید بود، صادرکنندگان در استان دو سال بود که با این مشکل رو به رو بودند ولی با پیگیری ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و استاندار زنجان مشکلی در صادرات کالای سرمایه گذاران رخ نداد. 

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان با بیان اینکه در صادرات کالا این استان طی سالجاری موفق عمل کرده است، گفت: ۶۰ درصد صادرات کالای استان به به ترکیه است و در سالجاری برنامه مهم ما این است که تعامل تجاری خود را با ترکیه تقویت کرده و آن را حفظ کنیم و درصد صادرات به این کشور را افزایش دهیم. 

رنگ رونا  با بیان اینکه نقشه راه صادراتی در استان زنجان تدوین شده است، تاکید کرد: اتاق بازرگانی در اجرایی شدن برنامه‌های نقشه راه صادرات اقدامات خوبی را در دستور کاری خود قرار داده است. 

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد صادرات کالا از استان شمش روی است، ابراز داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه صادرات کالا از استان به صورت بهینه استفاده شود. 

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان تصریح کرد: امیدواریم طی سالجاری هم بسترهای لازم برای صادرات کالا از استان به خوبی فراهم شده و موانع بر سر راه صادرات رفع  شود. 

کد خبر: ۱۰۰٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha