۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
 دپوی ۳۰۰ هزار تن نهاده دامی در بندر امیرآباد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد؛

دپوی ۳۰۰ هزار تن نهاده دامی در بندر امیرآباد

ساری- زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ۳۰۰ هزار تن نهاده دامی در بندر امیرآباد دپو شده که بخشی از آن دارای مشکلات بهداشتی است و باید از رده خارج شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در کارهای اساسی و مهم در استان مازندران نسبت به کشور دارای عقب ماندگی هستیم، گفت: اصلاح رویه ها در توزیع اعتبارات امری مهم به شمار می رود.

وی با اظهار اینکه مازندران خدمات ملی بالایی در کشور ارائه می دهد، گفت: در حوزه های مختلف از جمله حمل و نقل در بخش اعتبارات دارای کسری شدید هستیم.

وی با عنوان اینکه در حوزه کشاورزی و آب دارای مشکل هستیم، گفت: به طور متوسط سالانه ۸۰۰ میلی متر بارندگی در استان ثبت می شود اما در جمع آوری آب های سطحی دارای مشکل هستیم.

زارعی با اظهار اینکه میانگین جمع آوری آب های سطحی در کشور بالای ۴۰ درصد ولی در مازندران ۱۰ درصد است، افزود: وقتی در مجلس از کم آبی مازندران صحبت می کنیم دیگر نمایندگان باور نمی کنند.

وی با عنوان اینکه هزاران هکتار از اراضی مازندران دچار آسیب خشکسالی شدند، افزود: حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد مردم استان نیز با کمبود آب شرب مواجه هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به فروش اراضی توسط کشاورز یادآور شد: کشاورز چاره ای دیگر ندارد زیرا وقتی یک هکتار برنجکار برایش ۲۰ میلیون تومان عایدی دارد در حالی که یک متر زمین ۱۰ میلیون تومان ارزش دارد، چاره ای جز فروش ندارد.

وی با اشاره به دپوی ۳۰۰ هزار تن نهاده های دامی در بندر امیرآباد گفت: از این میزان ۱۰۰ هزار تن متروکه و ۱۰۰ هزار تن دارای مشکلات بهداشتی است و باید از رده خارج شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha