۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
مکاتبات یکسال گذشته ساکنان جام جم گرگان را ندیده ام| شهرداری هشدار داده بود
مدیر شهرداری منطقه یک گرگان:

مکاتبات یکسال گذشته ساکنان جام جم گرگان را ندیده ام| شهرداری هشدار داده بود

گرگان- طاهری، مدیر شهرداری منطقه یک گرگان در رابطه با ادعای ساکنان مجتمع های متاثر از رانش زمین در جام جم گرگان، مبنی بر بی توجهی شهرداری به مکاتبات یکسال گذشته آنان گفت: نامه ای در این خصوص ندیده ام.

مجید طاهری در گفت و گو با بازار در رابطه با ادعای ساکنان ساختمان های حادثه دیده از رانش زمین در محله جام جم گرگان، مبنی بر اینکه یک سال و نیم قبل از وقوع حادثه در رابطه با نشانه های رانش مکاتباتی با شهرداری انجام داده اند و این نهاد هیچ ترتیب اثری لحاظ نکرده است، اظهار کرد: ساکنان مدعی هستند که مقصر حادثه صرفا شهرداری است اما در نهایت کارشناس رسمی دادگستری باید مقصر اصلی حادثه را شناسایی کند و من نامه و تقاضایی در خصوص این ادعا ندیده ام.

مدیر شهرداری منطقه یک گرگان افزود: شهرداری در سال ۱۳۹۹ به ساکنان ساختمان اخطار داده بود که دیوار متحمل مشکلاتی شده و نیازمند مقاوم سازی است تا از وقوع هرگونه اتفاق جلوگیری شود.

وی ادامه داد: طبق دستور دادستانی، شهرداری برای اینکه ساکنان ساختمان بیشتر از این متحمل خسارت نشوند موظف شد هزینه‌های ساختمان را پرداخت کند تا در آینده مشخص شود هزینه‌ها متوجه کدام سازمان ها، اشخاص یا ارگان ها است.

طاهری در رابطه با ورود سرمایه گذار برای ساختن مجدد ساختمان حادثه دیده بیان کرد: در این زمینه جلسه ای در شهرداری برگذار و در جمع بندی مشخش شد در مواردی مانند تخفیف عوارض ساخت با سرمایه گذار همکاری شود تا ساکنان بیشتر از این متحمل فشار نباشد.

سرپرست شهرداری منطقه دو گرگان در خصوص تصمیم شهرداری برای تخفیف های در نظر گرفته و نوع همکاری با سرمایه گذار گفت: شهرداری درحال حاضر در این زمینه تصمیم نهایی نگرفته و این موضوع نیازمند ارائه پیشنهاد از سوی سرمایه گذاران است اما این نهاد نهایت همکاری را با سرمایه گذاران در هر موضوعی خواهد داشت.

کد خبر: ۲۸۷٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha