۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
پروژه جهاد آبرسانی به عنوان یک طرح ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
رئیس جهاد آبرسانی وزارت نیرو:

پروژه جهاد آبرسانی به عنوان یک طرح ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

تبریز-مشاور وزیر و رئیس جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: تأمین آب شرب روستاها از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و به‌طریق اولی جزو سیاست‌های اساسی وزارت نیرو و دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش بازار، میثم جعفرزاده در نشست تخصصی بررسی طرح های جهاد آبرسانی استان آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تسریع در عملیات اجرای طرح های جهاد آبرسانی گفت: جهاد آبرسانی یک طرح ملی و مردمی است و با توجه به اهمیت آن همه باید پای کار انجام بموقع آن باشند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو تصریح کرد : با توانی که در دست‌اندرکاران این طرح در استان و شرکت آب و فاضلاب شاهدیم، می‌توان پیشرفت بیشتری را در عین اینکه تاکنون عملکرد مثبتی داشته اند به ثبت رساند.

مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در تشریح اجرای طرح های محرومیت زدایی مجتمع آبرسانی ورزقان فاز۲ گفت: فاز دوم مجتمع ستارخان شهرستان ورزقان شامل احداث تصفیه خانه آب شرب، خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، ایستگا ههای پمپاژ و حفر و تجهیز چاه می شود.

خانی افزود: منبع اصلی تامین آب این طرح آبرسانی از سد حاجیار چای است. تصفیه خانه این مجتمع با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه (قابل افزایش تا ۱۵۰ لیتر بر ثانیه) بوده و برای تامین آب شرب تا ۲۵ سال آینده طراحی شده است. همچنین این مجتمع شامل خط انتقال به طول ۱۶۳ کیلومتر و تعداد ۳۴ باب مخزن ذخیره است.

کد خبر: ۲۸۶٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha