۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
بهره گیری از فناوری‌های جدید منجر به توانمندسازی هلال احمر
رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

بهره گیری از فناوری‌های جدید منجر به توانمندسازی هلال احمر

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری امروز برای پیشرفت گفت: استفاده از ظرفیت فناوری‌های اجتماعی و نیروهای توانمند منجر به توانمندسازی جمعیت هلال احمر می شود.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ گفت: یکی از نقش‌های بی‌بدیل هلال احمر در دوران جنگ این بود که با همکاری صلیب سرخ وضعیت افرادی را که در دوران جنگ مفقود می‌شدند، پیگیری می‌کرد و پس از دوران جنگ هم هلال احمر در رسیدگی به آزادگان و ارائه خدمات به آنها خوش درخشید.

این مقام مسئول با بیان اینکه عظمت و اثرگذاری کار عوامل هلال احمر به ویژه جوانان را که بدون هیچ چشمداشتی در این سازمان خدمت می‌کنند، درک می‌کنیم، افزود: جمعیت هلال احمر کاملاً مردمی بوده و از دل مردم برخاسته است، ما هم در مجلس شورای اسلامی وظیفه خود را نسبت به این افراد در بودجه سالیانه و برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار دهیم.


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مجموعه‌های کشور باید ظرفیت‌های خود را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهند، گفت: مجلس شورای اسلامی در بودجه و برنامه هفتم توسعه تلاش کرد به جمعیت هلال احمر کمک کند تا در پایان برنامه هفتم توسعه، هلال احمر بتواند در رتبه اول در سطح جهانی از بُعد سرعت و دقت قرار گرفته و وظایف خود را انجام دهد.

قالیباف افزود: توجه به فناوری‌های اجتماعی در کنار فناوری‌های سخت افزاری و زیرساختی در مجموعه هلال‌احمر امری بسیار مهم و کلیدی است.

کد خبر: ۲۸۶٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha