۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
شرکت‌های آب و فاضلاب باید با دانش روز دنیا اداره شوند
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

شرکت‌های آب و فاضلاب باید با دانش روز دنیا اداره شوند

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت های آب و فاضلاب در کنار تولید و تامین آب شرب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، دنیای دانش، تخصص و اطلاعات هستند.

به گزارش بازار، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: شرکت های آب و فاضلاب فارغ از وظیفه ذاتی خود که تامین و توزیع آب شرب و تصفیه فاضلاب است، هربخش از آن دنیایی از دانش است و با توجه به تخصصی بودن آن امکان اداره آن نیز بصورت سطحی وجود ندارد.

وی افزود: از اینرو مدیران شرکت های آب و فاضلاب بایستی بصورت عمقی و برپایه دانش روز امورات مربوطه را به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این خصوصیت ها را از ویژگی های مهم و بارز یک شرکت پویا عنوان کرد و افزود: با حاکمیت مدیریت مطلوب در شرکت‌های آب و فاضلاب، روند انجام امورات به نحو شایسته و رضایت بخش در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل شرکت‌های آبفای سراسر کشور را موظف کرد تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری برنامه کمی و کیفی شرکت ها را با ۲ ویژگی تحولی و فناورانه بودن، به مرکز ارسال کنند.

امینی با اشاره به لزوم اتمام برنامه های تکلیفی جهاد آبرسانی تا پایان سال، اظهار داشت: تابه امروز ۵ هزار روستای کشور در قالب طرح جهاد آبرسانی به آب شرب دسترسی پیدا کرده اند و ۵ هزار روستای دیگر نیز تا پایان سال جاری می بایست تعیین تکلیف شوند.

وی توجه به پروژه های اولویت دار را امری ضروری خواند و افزود: تمام شرکت های آب و فاضلاب کشور می بایست تلاش خود را برای به نتیجه رساندن پروژه های اولویت دار به کار گیرند.

کد خبر: ۲۸۷٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha