۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
پیشرفت ۹۵ درصدی مجتمع آبرسانی عقدا | ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه شد
مدیرعامل آبفای یزد:

پیشرفت ۹۵ درصدی مجتمع آبرسانی عقدا | ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه شد

یزد- علمدار، مدیرعامل شرکت آبفای یزد به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی مجتمع آبرسانی عقدا اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، جلال عملدار صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات پروژه آبرسانی عقدا با حضور نمایند مردم اردکان در مجلس، نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، فرماندار و بخشدار اردکان در فرمانداری اردکان گفت: در قالب جهاد آبرسانی به روستاهای استان ۲۶ روستای عقدا ، جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

وی به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی مجتمع آبرسانی عقدا اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با قدردانی از کار جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای استان، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد فرمانداری اردکان در زمینه صدور مجوزها و تهیه تجهیزات به منظور تسریع در روند اجرای این پروژه ها همکاری لازم را داشته باشد.

علمدار تصریح کرد: مجتمع آبرسانی عقدا شامل ۱۶ باب مخزن با حجم سه هزار و ۴۶۰ متر مکعب، پنج باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۳ لیتر بر ثانیه و ۶۸ کیلومتر خط انتقال است.

کد خبر: ۲۸۶٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha