۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
مشارکت ۱۵۰ میلیارد تومانی پالایشگاه جم در احداث سد باغان
مدیر عامل پالایشگاه جم خبر داد:

مشارکت ۱۵۰ میلیارد تومانی پالایشگاه جم در احداث سد باغان

بوشهر- نجفی مدیر عامل پالایشگاه جم از مشارکت ۱۵۰ میلیارد تومانی پالایشگاه جم در احداث سد باغان خبر داد.

عبدالصمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از قدیمی‌ترین مجموعه‌های پالایشگاهی در استان به شمار می‌رود و نقش این پالایشگاه در تامین سبد گاز کشور غیر قابل انکار است.

وی افزود: در سالی که به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، تمامی عوامل اعم از مدیران و کارکنان پالایشگاه در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید اهتمام می‌ورزند و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر عامل پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: در بحث آب در چند سال اخیر همواره مشکلات زیادی داشته‌ایم و با خشکسالی‌های پیاپی، این وضعیت بدتر نیز شد که امیدواریم با تلاش دسته جمعی بتوانیم بر این مشکل نیز غلبه کنیم.

نجفی تصریح کرد: تکمیل و راه‌اندازی سد باغان موجبات بهبود وضعیت آب شهرستان جم و پالایشگاه می‌شود و به فضل خدا با تلاش شبانه‌روزی، شاهد پیشرفت خوب این پروژه حیاتی هستیم.

مدیر عامل پالایشگاه جم از مشارکت ۱۵۰ میلیارد تومانی پالایشگاه جم در احداث سد باغان خبر داد و گفت: این سد با مشارکت ۱۵۰ میلیارد تومانی پالایشگاه فجر جم در دست ساخت است و با تکمیل این سد بزرگ، مشکلات آب پالایشگاه و شهرستان جم مرتفع می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای استفاده از پساب‌های صنعتی و مدیریت بهینه آن نیز با همکاری محیط زیست پالایشگاه، اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است.

کد خبر: ۹۹٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha