۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
 دولت واردات محور شده است؛ انتقاد از بی توجهی به برنجکاران
نماینده مردم ساری در مجلس:

دولت واردات محور شده است؛ انتقاد از بی توجهی به برنجکاران

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود با اظهار اینکه دولت واردات محور است، از واردات بی رویه برنج در فصل برداشت انتقاد کرد.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار آنکه کشاورزان شمال به رغم بالا بودن قیمت نهاده های کشاورزی بیش از سه میلیون تن برنج تولید کردند، افزود: متاسفانه دولت واردات محور اقدام به واردات برنج کرده است.

وی با اظهار اینکه دولت اجازه واردات برنج را در فصل برداشت محصولات کشاورزی صادر کرده است، آن را خطای نابخشودنی دانست و گفت: این اقدام تولید محصول استراتژیک برنج اثر منفی خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه باید جلوی اشتباه بزرگ دولت را گرفت، گفت: کشاورزان تاوان بی تدبیری دولت را می دهد و برای حمایت از آنان باید جلوی واردات بی رویه گرفت.

بابایی کارنامی همچنین از وضعیت قطعی های مکرر برق در منطقه انتقاد کرد و گفت: خاموشی های برق واحدهای تولیدی را به تعطیلی کشانده و مشکلات تورم را افزوده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود تسریع در لایحه رتبه بندی معلمان را امری لازم دانست و گفت: نباید این کار واجب را به تاخیر انداخت.

وی با بیان اینکه برخی ها تلاش می کنند تا صدای نمایندگان را خاموش کنند، گفت: مجلس باید قدرتمند باشد و مطالبات مردم را پیگیری کند و ناکارآمدی های دولت را کتبی و شفاهی باید فریاد زد.

کد خبر: ۹۹٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha