۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
آغاز توزیع ۴۵۰ تُن میوه شب عید در ورامین
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین خبر داد؛

آغاز توزیع ۴۵۰ تُن میوه شب عید در ورامین

ورامین- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با اشاره به این که سهمیه میوه شب عید ورامین، از ماه‌ها قبل تعیین شده بود، از توزیع ۴۵۰ تن پرتقال و سیب در این شهرستان خبر داد.

حسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار، از آغاز توزیع ۴۵۰ تن پرتقال و سیب در ورامین خبر داد و اظهار داشت: به منظور تأمین میوه مورد نیاز مردم ورامین، ۳۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب در نظر گرفته شده است که این میوه ها در ۹ جایگاه بین مردم توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز مردم و شرایط بازار، قیمت اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار برای میوه شب عید کاهش یافت و هر کیلوگرم پرتقال ۵۵ هزار ریال و هر کیلوگرم سیب ۶۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه زمان تحویل گرفتن میوه‌ها از سردخانه در اختیار مسئولان ورامین نیست افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی جایگاه‌های عرضه میوه به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود، از دریافت وجه نقد جلوگیری می‌گردد و میوه‌ها توسط مباشرین در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین بیان داشت: میوه به اندازه کافی به شهرستان منتقل شده است و از مردم درخواست می‌شود تا از ازدحام مقابل ایستگاه‌ها خودداری کنند.

کد خبر: ۹٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha