۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
پرداخت ۶۰ میلیارد ریال به دامداران خسارت دیده خوزستانی| برنامه‌ریزی گسترده برای رفع مشکلات آبی
در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به خوزستان عنوان شد؛

پرداخت ۶۰ میلیارد ریال به دامداران خسارت دیده خوزستانی| برنامه‌ریزی گسترده برای رفع مشکلات آبی

اهواز- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: برای بخشی از تلفات دام‌های خوزستان، این ستاد مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به دامداران خسارت دیده استان پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل سالن جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان تا امروز ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف استان سرمایه گذاری و هزینه کرده و ۷۵ هزار شغل نیز ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰تانکر آب و ۱۵۰ مخزن پنج هزار و ۱۰ هزار لیتری نیز تهیه شده که در روستاهایی که با تنش آبی مواجه هستند نصب خواهد شد، افزود: تصمیمات خوبی برای کاهش تنش آبی در خوزستان گرفته شده که مشکل ۷۰۲ روستایی که در استان دچار تنش آبی هستند با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام، استانداری خوزستان و شرکت آب و فاضلاب استان تا ۶ ماه دیگر برطرف شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توضیح داد: حدود ۴۰۰ راس دام سبک و سنگین بر اثر خشکسالی در استان از بین رفته که برای جبران بخشی از این آسیب این ستاد مبلغ ۶۰ میلیارد ریال را برای کمک به دامداران خسارت دیده از خشکسالی خوزستان پرداخت می کند.

مخبر ادامه داد: در بحث ایجاد کارخانه فرآوری محصولات لبنی و خرما مسئولان استان درخواست کمک و یاری دارند که این ستاد قول همکاری در این بخش را نیز می دهد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد: مقام معظم رهبری ناراحت شرایط فعلی استان هستند و تاکید بر حل هر چه زودتر مشکلات آب استان را دارند.

لازم به ذکر است، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز دوشنبه برای بازدید از تاسیسات آبرسانی و بررسی مشکلات کمبود آب به خوزستان سفر کرده است.

کد خبر: ۹۹٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha