۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
 ۵۴ واحد صنعتی جدید در گیلان راه اندازی شده است
رئیس صمت گیلان:

۵۴ واحد صنعتی جدید در گیلان راه اندازی شده است

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان گفت: با راه اندازی ۵۴ واحد صنعتی جدید در سال جاری برای هزار و ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش در نشست پایش و رصد طرح‌های نیمه تمام صنعتی در گیلان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری برای بیش از ۵۴ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۳ واحد به بهره‌برداری رسیده بود شاهد رشد ۶۳ درصدی بوده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته را بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان در سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد و گفت: علیرغم فشارهای اقتصادی و بحران کرونا، استقبال مناسبی برای سرمایه‌گذاری صنعتی و ایجاد واحدهای صنعتی جدید در گیلان انجام شده است.

وی رابطه رشد سرمایه‌گذاری صنعتی با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را بسیار تنگاتنگ دانست و گفت: با راه اندازی و شروع به کار بیش از ۵۴ واحد صنعتی جدید برای یک هزار و ۲۰۰ نفر از جوانان و متخصصین گیلان فرصت اشتغال فراهم شده است.

دلق پوش، تامین نقدینگی مواد اولیه، رفع چالش های زیرساختی از جمله قطعی برق به عنوان مهمترین مشکلات صنعتگران استان برشمرد و تاکید کرد: همواره در کارگروه های مختلف پیگیر رفع مشکلات بخش صنعت گیلان هستیم چنانچه مسیر صنعتی هموارتر شود شاهد رشد صنعتی بیشتری در آینده خواهیم بود.

کد خبر: ۹۹٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha