۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
«سوناتا» در انتظار کراس اوور شدن
برنامه جدید هیوندای برای محصولاتش

«سوناتا» در انتظار کراس اوور شدن

به تازگی تصاویر دیجیتالی از هیوندای سوناتا منتشر شده که نشان می‌دهد، شرکت خودروسازی هیوندای به دنبال تبدیل سوناتا به یک خودرو کراس اوور است.

بازار؛ گروه خودرو: یکی از محصولات خوش فروش گروه خودروسازی هیوندای، سوناتا است. این محصول در بازارهای جهانی به ویژه روسیه توانسته بهترین میزان محبوبیت و فروش را به خود اختصاص دهد. زیرا با فروش نزدیک به ۴هزار و ۱۲۰ دستگاهی در نیمه اول سال ۲۰۲۱، توانسته رتبه سوم پرفروش‌ترین خودروهای این بازار را به خود اختصاص دهد.

حال سایت روسی Kolesaru، در جدیدترین رندر دیجیتالی خود، نسخه کراس شده از سدان سوناتا را به تصویر کشیده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، فاصله کف خودرو تا سطح زمین در این نسخه، به دلیل استفاده از رینگ‌های بزرگ‌تر افزایش یافته است. همچنین همانند خودروهای کراس‌اوور، نیز از گارنیش(قطعات پلاستیکی مشکی) دور گل‌گیر و زیر سپرها استفاده شده است.

 از طرفی استفاده از این قطعات تزئینی، به لحاظ بصری در افزایش ارتفاع خودرو تاثیرگذار بوده و بر اساس ادعای این سایت، چنین تغییرات ظاهری، از سنگینی بصری نسخه استاندارد کاسته است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا هیوندای اقدام به تولید چنین نسخه‌ی از سدان محبوب سوناتا می‌کند یا خیر؟ زیرا پیش از این خودروسازانی مانند داچیا و سیتروئن به تولید سدان‌های کراس‌ شده پراخته بودند که با شکست مواجه شده بودند.

کد خبر: ۹۹٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha