۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
بزرگراه «اردبیل - مشگین‌شهر» مشکل اعتباری دارد
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

بزرگراه «اردبیل - مشگین‌شهر» مشکل اعتباری دارد

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: تأمین اعتبار و جابه‌جایی تأسیسات از اهم مشکلات پروژه بزرگراه «اردبیل - مشگین‌شهر» محسوب می‌شود.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اقدامات خوبی در استان برای توسعه بزرگراه‌ها انجام شده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر و جلب رضایتمندی مردم در این راستا هستیم.

وی با اشاره به این که تأمین اعتبار و جابه‌جایی تأسیسات از اهم مشکلات پروژه بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر محسوب می‌شود، بیان کرد: انتظار می‌رود این پروژه با اعتبارات مورد نیاز و مساعدت مسئولان دستگاه‌های اجرایی تا پایان امسال به نتیجه برسد و بتوانیم شاهد تسریع‌بخشی در اجرای پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل ادامه داد: در حال حاضر ۴۳ کیلومتر از این بزرگراه باقی‌مانده که با همکاری و مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرای آن مبنای کار قرار گرفته و هفته آینده عملیات آسفالت‌ریزی به اتمام می‌رسد و عملیات اجرایی هشت کیلومتر نیز به زودی شروع می‌شود.

حیدری تصریح کرد: این استان به توسعه بزرگراه به میزان ۷۵۰ کیلومتر نیاز دارد که به همین منظور ۲۰۰ کیلومتر به انجام رسیده و ۳۰۰ کیلومتر نیز در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار از ردیف ملی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده که بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان جذب شده و با توجه به این که نیازمند یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده هستیم به همین منظور درصددیم در راستای جذب ۴۰۰ میلیارد تومان منابع برای پروژه اقدامات لازم را انجام دهیم.

حیدری تصریح کرد: بانک مسکن نیز به همین منظور ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه در نظر گرفته تا بتوانیم به این شکل توسعه بزرگراه‌های استان را محقق کرده و به اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۹۹٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha