۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
ادارات در زنجان به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند
کارآفرین نمونه حوزه صنعت:

ادارات در زنجان به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند

زنجان- مرادلو، کارآفرین نمونه حوزه صنعت با انتقاد از نحوه‌ مدیریت دستگاه‌های اجرایی زنجان، گفت: ادارات استان به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند و هماهنگی‌های لازم را باهم ندارند.

یوسف مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به حسن نیت و همراهی مدیر عامل شرکت گاز استان در جهت حمایت از صنعت و تولید در زنجان گفت: مشکلات ما دست مدیریت استان بود، چون مشکلات در استان راحت‌تر حل و فصل می‌شوند ولی وقتی دستور از بالا می‌آید، کاری از دست مدیران استانی ساخته نیست.

وی اظهار کرد: ما صنعتگران به نحوه‌ مدیریت دستگاه‌های اجرایی نقد داریم و باید همه‌ ما و دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط کمک کنیم این اوضاع نامساعد بهتر شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با بیان اینکه تمام سرمایه من برای مردم و کشور است،گفت: باید برای آبادانی و توسعه‌ رفاه و اشتغال در این مرز و بوم با جان و دل بکوشیم و هیچ قصوری نیز از جانب ما و مدیران مربوطه پذیرفته نیست.

مرادلو تاکید کرد: در سالی که مزین به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» است قیمت برق هفت برابر، گاز سه برابر، اسید چهار برابر و تعدادی مشکلات دیگر بر ما تحمیل شده است.

وی گفت: ما صنعتگران هر آنچه هم در توان داریم برای تحقق آن می‌کوشیم ولی متاسفانه شرایط را برای فعالیت ما فراهم نمی‌کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران  ابراز داشت: ادارات  در استان زنجان به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند و هماهنگی‌های لازم را باهم ندارند.

مرادلو با بیان اینکه بخش خصوصی در تولید برق مشارکت می‌کند تا کمک حال دولت باشد،تصریح کرد: نیروگاه‌ها برق تولیدی خود را به دولت می‌فروشند ولی وزارت نیرو می‌گوید من به جای پرداخت مستقیم پول برق به شما، گاز بهای شما را به شرکت گاز پرداخت می‌کنم، حالا چون دولت این پول را به شرکت گاز پرداخت نکرده، شرکت گاز یقه‌ تولید کنندگان را گرفته و می‌گوید شما باید گاز بهای خود را پرداخت کنید. 

وی ابراز داشت: دولت پول را از ما گرفته ولی به شرکت گاز پرداخت نکرده و این وسط تقصیر ما چیست و حالا شما می‌خواهید گاز تولید کنندگان برق را قطع کنید.

مرادلو افزود: امیدوارم با درک مشترک و عزم مشترک بتوانیم بر مشکلات غلبه کرده و کشورمان را آن گونه که شایسته است بسازیم.

کد خبر: ۹۹٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha