۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
۱۲ هزار تن روغن خوراکی و شکر در مازندران ذخیره سازی شده است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

۱۲ هزار تن روغن خوراکی و شکر در مازندران ذخیره سازی شده است

ساری - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به تامین اقلام اساسی در استان گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن روغن خوراکی و شکر در استان ذخیره سازی شده است.

سیدمحمد جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کمبود کالاها و ارزاق اساسی و عمومی در استان وجود ندارد و ذخیره سازی مناسب صورت گرفته است، از ذخیره سازی ۱۰ هزار تن روغن خوراکی به عنوان کالای اساسی و استراتژیکی در استان خبر داد.

وی با عنوان اینکه هزار و ۲۵۰ تن روغن خوراکی نیز برای توزیع بین مردم به استان ارائه شده است، افزود: این کالا برای تنظیم بازار از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال عرضه است.

وی توزیع بیش از دو هزار تن شکر برای مصرف خانوار و اصناف را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: نیمی از این میزان بین خانوارها و نیمی دیگر بین اصناف و صنعت توزیع می شود و شکر خانوارها با قیمت هر کیلوگرم ۴۷ هزار ریال توزیع می شود.

جعفری میزان ذخیره سازی شکر را در استان دو هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: برای تنظیم بازار در سطح استان هزار و ۲۵۰ تن برنج هندی نیز به مبلغ هر کیلوگرم ۶۵ هزار تومان برای عرضه در بازار در حال توزیع است.

مدیرکلمل غله مازندران درباره ذخیره سازی برنج در مازندران گفت: مازندران یکی از قطب های تولید برنج محسوب می شود از این رو ذخیره سازی برنج شب عید در آن صورت نمی گیرد.

کد خبر: ۹٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha