۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
فروش ۶ میلیارد متر مکعب گاز به صنایع استان بوشهر
از ابتدای سال تاکنون محقق شد؛

فروش ۶ میلیارد متر مکعب گاز به صنایع استان بوشهر

بوشهر- رحمانی مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از فروش ۶ میلیارد متر مکعب گاز به صنایع استان بوشهر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت برق و لزوم بهینه سازی مصرف برق در تمام ادارات و نهادها اظهار داشت: برای تامین گاز مردم در بخش‌های شهری و روستایی و صنایع و واحدهای اقتصادی از همه توان و امکانات موجود بهره می‌بریم و برای رضایتمندی مردم نهایت تلاش خود را انجام داده‌ایم.

وی به بهینه سازی مصرف برق در این مجموعه اشاره کرد و گفت: با توجه به خاموشی‌های اخیر و نیاز مردم به برق، ادارات و نهادها و سازمان‌های دولتی باید ضمن مدیریت مصرف، از راهکارهایی برای تامین برق از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده کنند.

وی افزود: شرکت گاز استان بوشهر در این مسیر گام‌های خوبی برداشته و در دو سال اخیر بخشی از برق مصرفی را از طریق پنل‌های خورشیدی تامین کرده تا گامی در کاهش مصرف برق باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: در دو سال اخیر، برق مجموعه مدیریت ستادی گاز استان و مجموعه مدیریت گاز شهرستان دیلم را با استفاده از پنل‌های خورشیدی و انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کرده‌ایم و بالغ بر ۴۰ کیلووات برق تامین شده است.

رحمانی اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، برای تامین برق سایر واحدها نیز از طریق پنل‌های خورشدی اقدام خواهیم کرد و امیدوارم گامی در کاهش مصرف برق برداشته شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از فروش ماهانه ۱.۵ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: بر اساس آمار موجود، ماهانه بیش از ۱.۵ میلیارد مترمکعب گاز در استان بوشهر فروش می‌رود و در ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۶ میلیارد متر مکعب گاز به صنایع استان فروخته شده است.

کد خبر: ۹۹٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha