۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
تشریح وظایف اپراتورهای سوخت در روزهای کرونایی
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران - ساری بیان کرد:

تشریح وظایف اپراتورهای سوخت در روزهای کرونایی

ساری - مدیر شرکت پخش فراوردهای نفتی مازندران - ساری درباره وظایف اپراتورهای در جایگاه سوخت برای پیشگیری از کرونا ویروس توضیحانی ارائه کرد.

 سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار در پاسخ به اینکه چرا اپراتورهای از سوختگیری خودداری می کنند، به تشریح وظایف راننده و اپراتورها در جایگاه های سوخت پرداخت و افزود: اپراتور سه وظیفه شامل استفاده از نازل و سوختگیری، ورود رمز کارت سوخت و ورود رمز بانکی را دارند و راننده نیز وظیفه بارکردن درب باک، قراردادن کارت سوخت در کارتخوان و کشیدن کارت بانکی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه تماس با نازل تلمبه ها، اسکناس و کارت خوان ها از راههای انتقال کرونا ویروس است، تصریح کرد:برای پیشگیری از شیوع کرونا، گندزدایی و ضدعفونی جایگاه هاو مراکز عرضه سوخت به صورت روزانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه اقلام بهداشتی نظیر مایع ضدعفونی کننده نیز در جایگاه ها برای استفاده رانندگان مهیا شده است، گفت: ضدعفونی تلمیه و نازل ها به صورت مستمر توسط پرسنل جایگاه در دست اجرا است.

رجب پور از مردم تقاضا کرد برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس از حضور در جایگاه و مراکز عرضه سوخت به دلیل شلوغی این اماکن خودداری کنند.

بیش از ۱۵۰ جایگاه عرضه سوخت در مناطق مختلف مازندران فعالیت دارند.

کد خبر: ۹٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
      1 0
      با سلام مسـول محترمی که در رسانه اطلاع رسانی میکنی در پمپ بنزین ها اون گارگر بیچاره بنزین بزنه بیخیال از اینه که چقدرکارشون دشوار میشه بعضی از جایگاها تعداد پرسنل کمه ساعت کاری زیاد حدود 16 ساعت این بنده خدا واقعا دیگه نمی کشه. چه خبره . از جایگاهی حرف میزنم که نه دست کش داره نه مواد شوینده خواهش به فکر باشد همگی انسانیم باتشکر شهروند عادی