۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
وزارتخانه های نیرو و صمت عامل اصلی گرانی سیمان و فولاد هستند
نماینده مردم سنقر در مجلس:

وزارتخانه های نیرو و صمت عامل اصلی گرانی سیمان و فولاد هستند

حسینی کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس از عملکرد دولت در مدیریت بازار سیمان و فولاد انتقاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید جواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی عنوان کرد: رها شدگی بازار توسط دولت در روزهای پایانی داد مردم را درآورده است. آقای روحانی رهاشدگی بازار از مرغ و گوشت گرفته تا سیمان و فولاد نشان از بی توجهی دولت به ملت است و اعتماد به برجامی که دستاورد آن هیچ بوده است، لذا به مردم برسید، چرا که در شرایط بد معیشتی قرار گرفته اند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس یازدهم ادامه داد: وزرای کشور و جهاد کشاورزی؛ بحران بی آبی و خشکسالی داد کشاورزان منطقه سنقر و کلیایی را درآورده است و مردم را به خاک سیاه نشانده، ستاد بحران به صورت فوری خسارات را جبران کند.

وی اظهار داشت: وزارتخانه های نیرو و صمت به دلیل بی تدبیری عامل اصلی گرانی سیمان و فولاد هستند و با دستان خودمان بازار سیمان و فولاد را به مافیاها داده ایم. امروز وظیفه دولت، دستگاه های اطلاعاتی و قوه قضائیه این است که به موضوع ورود کنند، چرا که مردم بیش از این طاقت گرانی های افسارگسیخته را ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزارت کشور می خواهیم اجازه خروج سیمان از استان کرمانشاه را ندهد، چرا که این کالا در استان نایاب شده است. همچنین وزارت نیرو در احداث نیروگاه و تکمیل پروژه های تولید برق کشور کوتاهی کرده اند، وزارت نیرو به مردم پاسخ دهد چرا کوتاهی کرده تا امروز دچار بحران بی برقی شده ایم.

این نماینده مجلس بیان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح موضوع منطقه جنگی شرق استان به خصوص سنقر و کلیایی را حل کند، چرا که این شهرستان ها دین خود را در جنگ ادا کرده اند.

کد خبر: ۹۹٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha