۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
بخشی از اجاره‌بهای واحدهای صنفی استان سمنان بخشیده شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

بخشی از اجاره‌بهای واحدهای صنفی استان سمنان بخشیده شد

سمنان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: بخشی از اجاره‌بهای واحدهای صنفی استان که تحت مالکیت شهرداری‌ها است، برای ماه اسفند بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه ویدئو اجلاس شهرداران استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اقدامات شهرداری‌ها برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: بخشی از اجاره‌بهای واحدهای صنفی استان که تحت مالکیت شهرداری‌ها است، برای ماه اسفند بخشیده شد.

وی بابیان اینکه شهرداری‌های استان سمنان برای اجرای طرح غربالگری و تب سنجی در خروجی و ورودی شهرهای استان سمنان تلاش کنند، افزود: توزیع رایگان اقلام بهداشتی از دیگر اقدام‌های مثبت، شهرداری‌های استان برای مقابله با کرونا ویروس است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه شهرداری‌های استان برای تأمین اقلام بهداشتی برای افراد مسن و بازنشسته در تلاش هستند، تصریح کرد: پیگیری برای تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری ازجمله اقدام‌های مثبت برای مقابله با کرونا ویروس است.

فخری بابیان اینکه شکست کرونا نیازمند قطع حلقه ارتباطی بین مردم است، تأکید کرد: اطلاع‌رسانی برای در خانه ماندن مردم در راستای مقابله با کرونا ویروس، با همکاری آتش‌نشانان استان در روزهای گذشته در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: ۹٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha