۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
استمداد اعضای تعاونی مسکن کارکنان اخبار جام جم از قوه قضائیه؛ ۱۰سال شد، هنوز خبری نیست

استمداد اعضای تعاونی مسکن کارکنان اخبار جام جم از قوه قضائیه؛ ۱۰سال شد، هنوز خبری نیست

اعضای تعاونی مسکن کارکنان اخبار جام جم صبح امروز با تجمع در مقابل ساختمان نیمه ساخته این تعاونی مسکن، از دستگاه عدلیه، تظلم خواهی کردند.

به گزارش خبرگزاری بازار، تعدادی از اعضای تعاونی مسکن اخبار جام جم به همراه اعضای خانواده خود با تجمع در مقابل محل ساخت این پروژه مسکونی تجاری، در میدان ساحل منطقه ۲۲ تهران، برای رسیدگی به موضوع و احقاق حقوقشان، از مقامات قوه قضاییه استمداد طلبیدند.

به گفته اعضای تعاونی مسکن اخبار جام جم، حدود یکصد عضو این تعاونی قریب به ۱۰ سال است که تمام اندوخته و سرمایه زندگی خود را برای برخورداری از یک سرپناه و واحد مسکونی هزینه کرده‌اند، اما طرف پیمانکار که قرار بوده در ازای دریافت واحدهای تجاری این پروژه، واحدهای مسکونی را ساخته و تا شهریور ماه ۱۳۹۴ تحویل اعضای تعاونی دهد، ظاهرا با انواع ترفندها صرفا مبادرت به تکمیل بخش تجاری و پیش فروش آنها نموده و به بهانه‌های مختلف از ساخت بخش مسکونی خودداری کرده است؛ تا جایی که پس از ۱۰ سال از آغاز این پروژه ساختمانی نهایتاً پیشرفت آن به سی درصد رسیده و اسکلت کل سازه نیز در طبقات اول و دوم مسکونی متوقف مانده است.

 شرکت کنندگان در این تجمع ضمن سردادن شعارهای مطالبه‌گرانه و صنفی، از مقامات قوه قضاییه برای احقاق حقوق خود استمداد طلبیدند.

کد خبر: ۹۹٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha