۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
گندم زنجان نباید به خارج از استان ارسال شود
استاندار زنجان:

گندم زنجان نباید به خارج از استان ارسال شود

زنجان- استاندار زنجان به خرید تضیمنی گندم در استان اشاره کرد و گفت: همه اعضای شورای تامین در شهرستان ها ملزم هستند تا مانع خروج گندم از استان شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل فرمانداری شهرستان ایجرود،بر لزوم تقویت برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: برگزاری این جلسات باعث شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی می شود. 

وی اظهار کرد: این ستاد طی سال گذشته با  اقدامات خوبی که انجام داد ۲۷ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل وارد چرخه تولید شد. 

استاندار زنجان به اجرای پروژه فرهنگسرای شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز این فرهنگسرا بر عهده این وزارتخانه است و موضوع باید از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شود.

حقیقی به خرید تضیمنی گندم در استان اشاره کرد و ابراز داشت: همه اعضای شورای تامین در شهرستان ها ملزم هستند تا مانع خروج گندم از استان بشوند و کسی حق ندارد گندم را به خارج از استان ارسال کند. 

وی با بیان اینکه پروژه چهار خطه کردن مسیر ارتباطی زنجان  به  ایجرود پیشرفت خوبی داشته است،گفت:  این پروژه باید در اسرع وقت تکمیل شود.

استاندار زنجان به ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان و واحدهای تولیدی کشاورزی اشاره کرد و گفت: به دلیل وقوع خشکسالی اگر امکان کارسازی تسهیلات ارزان قیمت وجود دارد باید فراهم شود و در این میان از طریق طرح رونق تولید نیز می توان تسهیلات لازم را پرداخت کرد. 

حقیقی به تهیه طرح منظومه های روستایی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و یاد آورشد: در راستای اجرای طرح گردشگری سد گلابر با ورود سرمایه گذار جدید باید این پروژه با قوت بیشتری انجام شود. 

وی همچنین به تخصیص آب مورد نیاز  برای بخشی از اراضی ایجرود از سد گلابر اشاره کرد و گفت: مابقی برنامه ها در این خصوص باید عملیاتی شود.

کد خبر: ۹۹٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha