۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
۲۰۰ نفر نیرو در تامین اجتماعی اردبیل جذب می شوند
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

۲۰۰ نفر نیرو در تامین اجتماعی اردبیل جذب می شوند

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ نفر پرسنل در تأمین اجتماعی استان جذب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از بیمارستان سبلان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای توسعه و تجهیز بیمارستان سبلان و بهبود وضعیت موجود در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام یافته است.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های مهمی همچون بزرگترین اورژانس سازمان تامین اجتماعی، بخش دیالیز، فاز اول واحد تصویربرداری، پارکینگ مسقف خودروها، بخش لندری و مخزن اکسیژن و پروژه‌های در دست اقدام و سایت ام.ار.آی، ساختمان درمانگاه عمومی و تخصصی، واحد آزمایشگاه برای استان اردبیل بسیار مهم و اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات انجام یافته در بیمارستان سبلان به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به این که در طول ۲۰ سال گذشته جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی افزایش ۳ برابری داشته بنابراین توسعه فضای فیزیکی و مراکز درمانی استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

بدری ادامه داد: با توجه به افزایش بیماران کلیوی، نبود بخش دیالیز از مشکلات اساسی شهر است که با بهره‌برداری از بخش دیالیز در بیمارستان سبلان بخشی از این مشکلات رفع شده و تا سقف ۳۰ بیمار کلیوی به صورت روزانه خدمات ارائه می‌شود که می‌تواند به نوبه خود حائز اهمیت باشد.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های تأمین اجتماعی و ۵۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی درنظر گرفته شده و تا پایان امسال ۲۰۰ نفر پرسنل در این مجموعه جذب می‌شود که این مهم از اهم اقدامات سه سال اخیر است که با جدیت نیز در حال ادامه است.

کد خبر: ۹۹٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha