۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند
استاندار خوزستان:

بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند

آبادان- استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی ‌دشتکی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید منطقه آزاد اروند که در سالن همایش سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها رونق تولید است و این رونق تولید با موانع زدایی در راه سرمایه‌گذاری ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: همه تلاش دولت در راستای تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌های صنعتی است تا این واحدها را از چالش‌های پیش رو در جهت توسعه و کارآفرینی خلاص و واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را وارد چرخه تولید کند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل الزامی است و بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم، عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید قوانین را اصلاح و اگر قوانین کارساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداریم.

کد خبر: ۹۹٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha