۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
ساخت بیش از ۱۵۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بنیاد برکت
مدیر کل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) استان بوشهر خبر داد:

ساخت بیش از ۱۵۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بنیاد برکت

بوشهر- تقی‌زاده مدیر کل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) استان بوشهر از ساخت بیش از ۱۵۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بنیاد برکت خبر داد.

سید محمد حسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای رفع فقر و محرومیت از چهره شهرها و روستاهای مختلف و در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های کمتر برخوردار از تمام ظرفیت و توان خود بهره می‌برد و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی افزود: در استان بوشهر طی چندسال اخیر، خدمات متنوع و با کیفیتی در حوزه ساخت مدرسه و سایر اقدامات در عرصه محرومیت‌زدایی صورت گرفته و رضایت خاطر جامعه هدف را فراهم کرده است.

مدیر کل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) استان بوشهر به ایجاد اشتغال برای معلولان اشاره و خاطر نشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال برای ۲ هزار معلول با همکاری بنیاد برکت و بهزیستی در دستور کار ستاد اجرایی کشور قرار دارد که استان بوشهر هم در این حوزه مورد توجه است.

تقی‌زاده، همکاری بنیاد برکت برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی را مهم دانست و بیان کرد: در این راستا بنیاد برکت تاکنون در پروژه‌های عمرانی استان بوشهر افزون بر ۲۲۳ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

ایجاد ۲۳۰۰ شغل جدید توسط بنیاد برکت در استان بوشهر

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر به وام‌های اشتغالزایی اجتماع محور پرداخت و تصریح کرد: طی شش ماهه اخیر ۷۵۷ طرح در عرصه اشتغال‌زایی، اجرا و زمینه اشتغال حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر فراهم شد.

تقی‌زاده همچنین از همکاری بنیاد برکت و بهزیستی در استان بوشهر برای ساخت ۶۹ باب واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول خبر داد.

وی تأمین تجهیزات معلولان را مورد اشاره قرار داد و گفت: واگذاری ۲۰ دستگاه ویلچر به معلولان استان بوشهر از دیگر اقدامات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای مساعدت به جامعه معلولان است. 

تقی‌زاده بر برنامه مساعدت در اشتغالزایی ۷ نفر از معلولان استان تحت عنوان وام‌های اشتغالزایی و اعلام آمادگی این اداره کل برای انجام مفاد تفاهم‌نامه منعقده در سطح استان بوشهر تأکید کرد.

وی از ساخت بیش از ۱۵۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بنیاد برکت خبر داد و افزود: بیش از یک‌هزار و ۵۳۰ مدرسه توسط بنیاد برکت تاکنون در مناطق محروم و کمتربرخوردار در سطح کشور احداث شده است.

کد خبر: ۹۸٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha