۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کالاهای بهداشتی باید در سریع‌ترین زمان به دست مردم برسد
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

کالاهای بهداشتی باید در سریع‌ترین زمان به دست مردم برسد

تابش گفت: کالاهای بهداشتی باید در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مردم برسد و با هر شرکتی که بیش از زمان معقول کالایی را در انبار نگه‌داری کرده باشد برخورد خواهیم کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در نشست خبری ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در راستای وظایفی که به ما محول شد، بازرسان و ناظران ما در جای جای کشور همپای تولید کنندگان و فعالان حوزه درمان و توزیع اقلام اساسی حضور خواهند داشت.

او با اشاره با اینکه بنا بر گزارشات، دپوی کالاهای بهداشتی از واحد تولیدی به شرکت‌های پخش منتقل شده است از فردا این شرکت‌ها را در اولویت بازرسی قرار خواهیم داد. کالاها باید در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مردم کشورمان برسد و بدون شک با هر شرکتی که بیش از زمان معقول کالایی را در انبار نگه‌داری کرده باشد برخورد خواهیم کرد.

در ادامه مراسم، شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، ضمن تقدیر از ارگان‌های همراه با وزارت بهداشت برای خدمت رسانی به مردم گفت: به دلیل تجویز فراوانی که وجود داشت تعداد دارو خانه‌های ارائه دهنده داروهای مقابله با این بیماری را تا ۳ برابر افزایش دادیم، همچنین مراکز مخصوص بیماران خاص جدا شد تا مشکلی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

او با اشاره به شایعات موجود در فصای مجازی گفت: مصرف الکل آماری ناراحت کننده را با وجود آورده و گله داریم که چرا به این موضوع توجه نمی‌شود.

کد خبر: ۹٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha