۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
پایان فرصت وزارت صمت برای بازگردانی اختیارات وزارت جهاد کشاورزی
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

پایان فرصت وزارت صمت برای بازگردانی اختیارات وزارت جهاد کشاورزی

عسکری، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: آخرین فرصت وزارت صمت برای بازگردانی اختیارات حوزه بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهاد به پایان رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص بازگردانی اختیارات حوزه تنظیم بازار، واردات و صادرات محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، گفت: در نشست کمیسیون کشاورزی با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صمت قول مساعدت در بازگردانی اختیارات بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی را داد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در سال ۹۸ و در قالب مصوبه‌ای اختیارات بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی را از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت منتقل کردند، ادامه داد: بر اساس مصوبه سران قوا باید اختیارات وزارت جهاد کشاورزی در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال جاری به این وزارتخانه بازگردانده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آخرین فرصت وزارت صمت برای بازگردانی اختیارات حوزه بازرگانی محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی به پایان رسیده است، عنوان کرد: باید وزارت صمت شرکت بازرگانی دولتی ایران را به وزارت جهاد کشاورزی بازگرداند و کلیه زنجیره تولید، توزیع، تنظیم بازار و صادرات محصولات کشاورزی باید در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست  مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی مکلف است در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی با توجه به در اختیار گرفتن تمامی وظایف قانونی خود اقدام کند.

کد خبر: ۹۸٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha